het staat wel in het boekje, maar erg onoverzichtelijk. ik snap het zelf ook niet echt, maar ik gebruik die move toch nooit.
peeken Ik snapte het ook niet helemaal uit het boekje hoor. En het wordt daaar gluren genoemd, dus als je op zoek bent naar peeken wordt het lastig. grtz
Wat ik niet snap: hoe kun je zo'n move nou VERGETEN? Dat suggereert dat je hem dus eerst wel wist. Het spel is net 2 weken uit, en nu ben je hem alweer vergeten ]:- Lijkt me sterk.
Ik had eerst alleen het trainings level gedaan. Daarna heb ik dat gluren een poos niet gebruikt en ik was gisteren op een plek waar me dat handig leek dus dacht ik laat ik ff vragen of iemand weet hoe dat moet.
Sorry hoor, maar ik vind het idioot dat wanneer ik gewoon een vraag stel ik er meteen van verdacht wordt dat ik splinter cell illegaal heb, ik heb er netjes 54,99 euro voor betaald bij nedgame in Enschede. Zoals ik al zij ik heb er overheen geken in het boekje!
Kan iemand me helpen aan t eind van missie 1, in security room in police station, dan kom je uit de lijkenkamer en moet je dus naar security room, daar zie je mensen achter de compus zitten, ik heb geen kogels meer dus heb ik iemand (van de eerste compu) gepakt en toch blijven ze op me schieten, hoe kom ie hier voorbij?
ok thnx, gewoon met je rug naar de muur toe neem ik aan, weet niet hoe dat heet, en dan kruipend, ga t proberen.