Medal of honor en ghost recon en UC

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 4 dec 2002.

1. masterape

masterape Guest

Nou ik vandaag thuis van school zet computer aan,site kijken.Hmmm....games van december...heej die ghost recon en MOH: Frontline lijken me wel wat want ik wil binnenkort een gamepje gaan aanschaffen mayby 2 en UC lijkt me ook wel wat.Dus wie weet hier wat over te zeggen of heeft ze al?

/edit WouteR :

Hierbij wijs ik je op onderstaand citaat uit algemene Xbox Games Chat FAQ/Policy/Beleid :

Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics.

Gelieve je meningen te onderbouwen anders moet ook dit topic gesloten worden.

2. freakonick

freakonick Guest

ik zou moh fl en uc nemuh.....:D

3. Buffalo X

Buffalo X Anti - Bruges

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb UC en het is echt vet, ik ben nog aan het twijfelen of ik MOH:F koop(het is nl. geen Xbox Live!) en GC lijkt me ook echt wel vet , zeker met Live! :cool:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hierbij wijs ik je op onderstaand citaat uit algemene Xbox Games Chat FAQ/Policy/Beleid :

Topics waarin een simpele vergelijking wordt gevraagd tussen 2 games. Dit is alleen toegestaan als dit goed wordt onderbouwd en niet gaat vallen onder de zogenaamde opsomtopics.

Gelieve je meningen te onderbouwen anders moet ook dit topic gesloten worden.

5. Hotshot

Hotshot Guest

zucht..

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ghost Recon : Op de PC erg vermakelijk, iig totdat ik hem had uitgespeeld. Daarna nooit meer gespeeld. Spel ondersteund Xbox Live dus op 14 maart kan je ook dat online doen. Het is erg realistisch, erg statisch maar het is leuk dat je een team hebt dat je tijdens de missies orders kan geven en ook kan wisselen tussen personen. De Xbox versie krijgen we binnenkort binnen voor een review.

Unreal Championship : Niet mijn game, ga ik dus niet kopen. Alleen dat raggen met vage wapens is niet mijn stijl. Heb UT vroeger wel gespeeld, had toen alleen geen goede verbinding dus eigenlijk vooral tegen bots. Vond ik toen wel leuk maar nu niet meer :)

Frontline : Listig, heb deze game al gezien/gespeeld hoewel niet lang. Kan hier nog geen mening over geven. Ook hier binnenkort een review van.

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ff snel reageren voordat ie dichtgaat :+

ik heb Unreal Championship en die game is gewoon cool en ook aan te raden...kritiek die ik en andere erop hebben kan je in een andere thread lezen
    MOH frontline is niet echt te vergelijkbaar denk ik...bij die game gaat het meer om de singleplayer experience, maar hoe dan ook is het een dope game
    Als Ghost Recon je ding is...wat ik weet krijgt de game goeie reviews en hij is live compatible...graphics zijn wel wat minder
    ik w8 op Raven Shield tenzij ik Ghost Recon een keer goedkoop kan krijgen

8. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Unreal komt ook pas goed tot zn recht als je online speelt

9. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar oei oei oei wat gaat dat snel!!! Gisteravond via xbconnect gespeeld. Was zeker vet, alleen als je daarna weer halo speelt gaat dat echt langzaam.

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Is Unreal eigenlijk niet een spel dat geschikter is voor de PC?? De besturing lijkt me namelijk best klote..??
    Live is natuurlijk wel vet.

11. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Wat je zegt klopt wel een beetje maar ik zou w8en op Operation Flashpoint!
    Ik heb hem ook op PC en ik speel er ook niet meer mee!
    Dus ik adviseer je om hem niet te kopen!

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Ghost Recon: zoals Wouter al zei een zeer goede singleplayer met een sterk Tom Clancy verhaal, maar na de single komt de beste kant van het spel: online. ik heb dit spel 5 maanden lang met m'n clan online zitten spelen, dit is echt een goed spel. vooral omdat het heel erg op teamplay is gebaseerd, en lekker in de open lucht sneaky vijanden afschieten.
    UC: vond ik nogal vaag ogen op xbw hcc-stand en besturing zag er moeilijk uit. nou geld dit ook voor ghost recon maar ghost recon is minder recht toe recht aan. bij ghost recon heb je meer tijd om te richten en is het dus makkelijker op een console als UC (denk ik).
    MOH:F: MOH:AA vond ik nogal schijt. besturing was slecht, gameplay was slecht, veel minder als ik verwachtte. met frontline kan dit veranderd zijn, maar misschien ook niet.

13. masterape

masterape Guest

Nou ik raak steeds meer overtuigd over UC,en ik heb wel es wat op de PC gefragt met UT en dit vond ik ook zeer bruut en verslavend,maar een klasgenoot heeft een xbox gekregen en die heeft SEGA GT 2002 erbij iemand hier ook al ervaringen mee want ik ben zeer overtuigd geraakt over deze game en morrowind wordt ook de hemel ingeprezen.

14. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Het is dus een beetje de vraag of je lekker wilt raggen met vrienden of voor een goed Sp ervaring gaat... Als ik jou was zou ik eerder Ghost Recon kopen dan MoH, aangezien die dus ook Live gaat... Gaat het je echt om de MP dan is natuurlijk UC een goede keuze, hoewel ik zelf 70,- een beetje veel geld vind, ik koop hem dan ook bij GameCom... Zelf wil ik ook wel een Clancy shooter, maar dan wacht ik wel ff op Raven Shield, die lijkt me stoerder en meer up to date met de graphics e.d. dan Ghost Recon.

15. The Exe Master

The Exe Master I want Xbox live!

Leuk Bevonden:
    0
    Moh geen Xbox live, nee dat meen je niet, multiplayer had juist het allerlauwst geweest, snipen in stalingrad je weet! :'-(

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan wel tegen je vrienden spelen op splitscreen!
    Dat is wel lachen maar multi is natuurlijk fijner!

17. masterape

masterape Guest

nou ik heb de nieuwste PU binnen en die geven een 90 voor UC en een 80 voor MOH duss?

18. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

duss wat :confused:

19. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    dus hij moet UC kopen!

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    dus helemaal niks.

tis de PU. het grootste zuigblad in de geschiedenis van game magazines.
    en er zijn behoorlijk wat mensen die dat kunnen beamen op dit forum denk ik zo. :)

Deel Deze Pagina