...Xbox foutmelding...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Siempie, 16 aug 2006.

1. Siempie

Siempie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik heb mn xbox nu bijna 6 maanden... ms wel iets langer, maar hij heeft het tot gister goed gedaan... Nu geeft hij bij elk spel wat ik erin doe de foutmelding dat de cd beschadicht is. Ook bij audio cd's die het daarvoor zonder gedoe altijd gedaan hebben gaat het fout... (al mn spellen/audio cd's zijn krasloos)

Wat zou ik kunnen doen om erachter te kunnen komen wat het probleem is? Of is dit een veel voorkomend probleem..?!

mvg Siempie

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de helpdesk van microsoft waarschijnlijk is je xbox overleden :eek:

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel datum en tijd goed in, en zet Daylight savings uit. Als dat niet werkt kun je een lens cleaning discje proberen, die kun je bij elke computerzaak wel krijgen.

4. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn Daylight savings en hoe zet je ze uit..
    ik heb dit probleem heel af en teo met sommige spellen ook

5. Siempie

Siempie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf met technische ondersteuning van mn pa (die nogal bijdehand is met consoles) de dvdspeler vervangen, ook nu geeft hij nog dezelfde foutmelding... Ik vrees dus nu dat het aan de mobo van mn xbox licht... Bedankt voor jullie reacties...

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Daylight savings moet je juist NIET uitzetten, want dat is namelijk auto overschakeling naar wintertijd/zomertijd.

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

niet echt een handige actie , nu ben je je garantie kwijt , je had beter MS kunnen bellen......had je niets gekost en had je een nieuwe xbox gekregen.....nu kan je er een gaan kopen a 119.- euro's

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Wel een originele xbox dvddrive? (samsung/philips/thompson etc). Anders werkt het sowieso niet (uitzonderingen daargelaten).

Als hij aangeeft dat de dvd beschadigt is (wel een origineel spel?) met beide dvddrives moet het inderdaad ergens anders aanliggen (of je moet een kapotte dvddrive gekocht hebben).

Waar aan weet ik niet.

Xbox zonder modchip neem ik aan? Anders weet ik wel waar het aan ligt. (maar daar over praten is een no-go op dit forum)

Deel Deze Pagina