MS testing enhanced X360 controller AND motion-sensing

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bosbeest, 16 aug 2006.

1. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    bron

Klinkt erg interessant

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  2. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    wow, als die uitkomt ga ik die cker halen! Zullen ze dat misschien bij de X06 laten zien.

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt cool !

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    2 vision camera's is motion sensing is al een demo van geweest :)

5. vision 360

vision 360 Unregistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je Fardo? Kun je dat wat beter uitleggen? (ook met die demo)

Ik verwacht iets met een kleine trackball ipv. de rechter stick ofzo. (een touchpad lijkt me helemaal niet fijn, dus dat valt wat mij betreft af)
    Ook mogen ze de weerstand van de sticks wel verbeteren, want die was in de S-controllers van de orginele Xbox beter.

6. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    man ik voelde laatst nog ff aan de weerstand, en vond m nogal stijf. Je merkt er geen schijt van tijdens het gamen vind ik...

7. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Als Microsoft daadwerkelijk met de muis/toetsenbord combo willen gaan concurreren, dan lijkt me een touch sensitive pad (icm een thumbstrap) toch de beste oplossing. Ik heb even in photoshop gespeeld en zo zou het eruit gaan zien om het huidige 360 controller ontwerp:

Ziet er niet slecht uit al zeg ik het zelf :thumbs:

8. otter

otter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoe druk je met die thumstrap de xyab knoppen in?

9. | B0SS |

| B0SS | Go!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de thumbstrap zit om het midden van je duim en als je goed naar de afbeelding kijkt zijn de xyab knoppen wat verhoogt om plaats te maken voor the touchpad en zodat je deze met het bovenste deel van je duim (laten we zeggen de bovenste 1/3 van het duimoppervlak) kunt gebruiken. Dit zijn ook knoppen die minder frequent gebruikt zullen worden bij fps-games (denk aan springen, wapen wisselen en herladen), waar de triggers gebruikt worden voor het schietwerk.
    Indien dit niet ergonomisch is kunnen de vorm van de xyab-knoppen worden aangepast om gebruikt te kunnen worden met de thumbstrap. Denk hierbij aan een licht uitgeholde vorm.

Deel Deze Pagina