Ik heb een vraagje, me headset doet het niet tijdens het spelen van GRAW, maar als ik met iemand prive chat in xbox dashboard doet het wel. en volgens mij staan allen settings goed wie kan mij helpen??
als je iemand uitnodigd via je dachboard via je friendlist en ermee praat is het normaal dat je de anderen niet hoort in de lobby Ik denk dat de xbox je vorig gepsrek nog herrinerd wat ik zou doen in het vervolg is in de lobby gaan waar je wilt en dan iemand uitnodigen ofzo denk dat dit je probleem is
kunnen je friends je wel horen? want een vriend van mij had eerst een maand gratis live en kon niet met andere mensen praten als zij niet in hun friendlist zaten. en toen nam hij gewoon een jaar live en toen kon hij dat wel, misschien is dat het probleem?
Mijn papi zei altijd, maak de doos rustig open en lees eerst en vooral eerst de handleiding voor je iets nieuw gebruikt Nu weet je zeker dat die mensen in die lobby toen wel een setje op hadden??? IK weet niet of graw zon functie heeft, probeer eens custom match en kijk of er een functie is om speciaal lobby's te zoeken met mensen die op dat moment headsets gebruiken.