Oblivion Quests Thread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 25 mrt 2006.

  1. Dick79

    Dick79 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, beankt voor de reply in ieder geval, maar het probleem ligt 'm niet in het feit dat ik niet weet hoe ik de quest moet volbrengen. Maar het probleem is dat mijn xbox die kamer niet laadt, kent iemand dit probleem?
     
  2. lempalistic

    lempalistic Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, ik heb een vraag over de Azura quest. Ik zit in die grot met de vampieren. Achter de stenen deur ( die je moet openen door aan het touwje te trekken ) zitten 2 vampieren; eentje die ik makkelijk kan verslaan en een Orc die ik echt niet afkrijg. Wat ik ook probeer, hij killed me altijd net voordat ik hem kill. Heeft iemand een goeie tip om deze Orcvampier af te maken?
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2006
  3. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gehele armour chameleon enchanten (als je arch mage bent natuurlijk) en vervolgens sluipend (ik steeds met pijl en boog) met een wapen een sneak attack doen...krijg je altijd een leuke sneak attack bonus.
     
  4. lempalistic

    lempalistic Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ga het proberen, maar ik ben geen arch mage ( heb eerlijk gezegd geen idee wat ik ben... hoe kom ik daar achter? ) wat kan ik dan het beste voor een wapen gebruiken? ik heb nog een vraag. Wat moet ik precies doen om een level te steigen? Ik ben nu 20 uur aant spelen ( vooral de fraction quest; the mages guild ) en nog steeds level 2
     
  5. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je tijdens gameplay op B drukt krijg je je hele inventaris en quests en het allerlinkse tabblad zijn je statistieken...een van die subtabbladen (als je begrijpt wat ik bedoel) geeft je een overzicht waar je je allemaal bij hebt aangesloten bijv. Mages guild, Fighters guild, Dark Brotherhood enz. Daar staat ook bij wat voor "rang" je binnen die guild hebt. (Arch mage ben je als je alle quests van de Mages guild voltooid hebt.
    Aangezien je level 2 bent zal je waarschijnlijk nog geen Arch mage zijn.

    Wat voor wapen je het best kan gebruiken hangt af wat je major skills zijn (deze vind je terug bij je statistieken waar ik het eerder over had. Je hebt major skills en minor skills. Je levelt up als je progressiebalkje in je skillsoverzicht helemaal vol is, als dit het geval is moet je een bed zoeken en rusten/slapen. Door dit te doen level je up.

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt...'k ga ook Oblivion maar weer eens uit de kast trekken...ff Hitman opzij leggen.
     
  6. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dankje voor die site.. dies erg handig:9
     
  7. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb ff vraagje he.. bij de thieves guild moet je zoon ring stele in zoon quest.. maar k kom net in die torture room.. die hendel zou in een krat ofzoiets moete zitte maar k vind em niet..:confused: kan iemand mij helpe..?
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die zat dacht ik ergens in een ton of krat verstopt. Ik weet het niet zeker(het is alweer een tijdje geleden).
     
  9. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit inderdaad in een ton verstopt. Je loopt er zo tegenaan.
    Als je in de kamer komt die 'doodloopt', kun je even in je map kijken. Dan zie je namelijk waar die deur zou moeten zitten aangezien daarachter op de map de gang doorloopt. Rechts van de deur staat een ton met daarin de hendel.
     
  10. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb em.. danke..:thumbs:
     
  11. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij de quest Vahtencen's Secret van de mages guilt.. en dan moet k allemaal soorten spreuken op zo'n pilaar afvuren he.. en k doe eerst die van fire.. dat werkt goed.. vervolgens die van frost werkt ook prima.. maar dan kom ik bij die van damage magika.. k doe de goede spreuk.. heb k al een paar keer goed op gelet.. maar die pilaar gaat gewoon terug dicht..8) dus nu weet ik niet wat k moet doen om em open te krijgen.. kan iemand me helpen..??
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al geprobeert i.p.v. damage magika, fortify magika te gebruiken en bij de laatste damage magika.
     
  13. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de quest: canvas in the castle. Ik heb iedereen ondervraagd, het schilderij gevonden en de verfspullen bij Chanel gevonden. Maar wat nu?? bedankt alvast!
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0

    Je moet nog de bloedvlekken op het tapijt vinden!

    In de eetzaal!
     
  15. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik was daar al zo vaak geweest, maar steeds overheen gekeken(tv stond ook een beetje donker kwam ik later achter8) )
     
  16. inferius_360

    inferius_360 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    taking care of lex

    ik heb een quest van s'krivva van the thieves guild.
    ik moet een een paper ruilen bij the imperial legions watch..
    dat moet dus in een desk ligge bij de gevangenis in the imperial city..
    eenmaal daar aangekomen ligt het er niet. treurig

    kan iemand me hierbij helpen?
    grtz
     
  17. inferius_360

    inferius_360 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    miss fout op je game? disk beschadigd? bij mij doet hij het namelijk wel..
    grtz
     
  18. inferius_360

    inferius_360 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    naar binne gaan
     
  19. dfrij

    dfrij Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

    Zit vast in een mages quest. Heb voor Dagail een ketting teruggevonden en wil hem aan haar teruggeven, maar ze accepteert hem niet. Ik kan dus geen recommendation voor Leyawiin krijgen. Iemand een idee wat ik moet doen?
     
  20. meisje85

    meisje85 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen of de tijd die verstrijkt van belang is??? Ben namelijk met een heleboel quests tegelijk bezig, en vroeg me af of, als je te lang wacht met te beginnen aan een quest (bij sommige quests krijg je namelijk de opdracht om diezelfde avond ergens heen te komen / gaan) deze niet meer gedaan kan worden??? Als je te lang wacht met het beginnen aan de mainquest, verlies je het spel dan bijvoorbeeld? (Al die mensen beginnen te zeuren dat "they have to start worrying because they don't have a king")
     

Deel Deze Pagina