je moet van zon vrouwke 4 beschermers vinden eentje op een ramp eentje in een pool eentje achter een ramp waar licht die andere?????
kon ik eerst ook niet vinden, ga vandaag weer zoeken, maar heb de lokaties wel: (let op engels) 1. On a vert ramp, by the skate park (die in zijn eentje dacht ik) 2. behind the big orange (oranje ja) half pipe 3. in a little bowl (pool) 4. On a blue strip north of nr 3 Nederlands is moeilijk, maar ligt is hier dus met een G
Ik heb het net gehaald en zal nu iets duidelijker zijn: 1. Naar beneden naar het skatepark staat een eenzame quarterpipe met een helm 2. Achter de grote half pipe waar de vogels op de kabels zaten 3. In een zwembadje 4. Achter een quarterpipe bij het huis met de kleurige banen
Vond ik ook! Echt lekkere moeilijke goals in dit spel! Zeker dit level! Heb er best wel lang over gedaan om die slalom te krijgen zeg! De eerste 2 runs gingen wel, maar die derde was echt super moeilijk! Vergeet niet om speed zo laag mogelijk in te stellen bij die! Die ene jump daar heb ik ook nog steeds niet]:-
kan je je speed instellen dan? want ik heb die slalom ook nog niet..... 1ste 2 zijn wel te doen idd.... en ik kom er niet eens zonder triks over dat huisje heen..... ik raak altijd net het dakrandje
Die truck over dat dak heb ik ook nog niet! Schijnt pas mogelijk te zijn wanneer je aardig wat statpoints hebt! Bij de statpoints heb je ook een kopje 'speed' en daar kan je je snelheid dus een beetje mee beïnvloeden! Dat kleine beetje was voor mij net voldoende! Misschien moet ik bij die truck over het dak de statpoints wat beter verdelen over speed en air enzo en dat het dan wel lukt...
nou je het erover hebt met die truck ik heb hem gehaald maar toen het truckje nog bezig met landen deed ik van vreugde alvast een perongelukke kickflip... life is hard
ik deed dat trouwens met een boneless of no comply maar ja nog steeds niet gehaald hoe moet je alcatraz escapen want je moet eerst 33 oranje bordje en dan bij een ferry(veerboot) en dan??????? life is hard
yyyyyyyyeeeeeeeeessssssssss!!!!!!!!!! net die misty flip gehaald!!!! wat een opluchting eerst lande hij op het dak maar hij keurde hem niet goed en toen ging hij er helemaal over en toen was het wel goed tjakkaaaaaaaaaaaa
Eerst tip voor de misty flip: Je kan de sprong veranderen door bijv. de semi-flip in de samenstelling van de misty flip sprong te veranderen. Als de de goal van de misty flip dan opnieuw probeert verandert de toetsensamenstelling of hoe je het wil noemen. En dat kan soms makkelijker worden. Ik zou eens bovenop de veerboot kijken........ ( gewoon aan de achterkant van de ferry klein sprongetje en via smalle railing omhoog grinden en eraf springen op dak)
hoe moet bij de pro specific challenge(rune clifberg) op een celblok een eggplant doen, ik haal het nooit het is veelste hoog. even snel een reply please dan kan ik weer verder