Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Het spijt me dat ik je er op moet wijzen maar je spreekt jezelf tegen. Als je iets van de verhaallijn begrepen hebt dan weet je dat halo eigelijk in het begin OM de flood draait.Waarom denk je dat het spel halo heet?

    @Ontopic:
    Heeft iemand eigelijk begrepen wat frankie bedoelde in de update van deze weet? Dan heb ik het over de eerste alinia...
     
  2. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    UPDATE? welke update? over de film? over de game is al een maand niks gehoord terwijl we elke week iets zouden krijgen.

    die flood hoeft de game niet persee uit want daar heb ik altijd wel lol mee gehad. soms freaking eng op legandary.

    wat ik jammer vond aan de arbiter levels was dat je geen humans kon neerknallen. was nogal slap. en in H3 zal dat toch niet meer komen want hij is nu maatjes met hun.
     
  3. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    neej niet met de prophets, de brutes, en de jackels. En de grunts staan denk ik telkens aan de kant die de hoogste kans op winnen heeft.
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0

    Juist dat je levels opnieuw moest spelen droeg bij aan de sfeer, want het is toch ook logisch dat als je op een kleine ring bent en je komt op bepaalde plaatsen, dat je daar nog een keer terugkomt. Ook was in halo1 de gameplay een stuk "tactischer" van aard. Als je voor het eerst legendary speelde, dan zat je telkens te bedenken hoe je de volgende kamer door zou moeten komen. In gaylo2 is het gewoon een dual pakken en anders een combo en sprinten maar met de vuurknop ingedrukt. De gameplay lijkt in de verste verten neit meer op de gameplay van halo1. Alles gaat veelste snel en probeerd te veel actie te bieden terwijl juist de rust momenten halo1 tot de beste shooter ooit hebben gebracht_O_ Verder is de MP in gaylo2 gewoon niet goed gebalanceerd en teveel op de mainstream gericht, in mijn ogen een fout die niet goed te praten valt. Kortom iedereen die denkt dat gaylo2 in ook maar een bepaald opzicht beter is dan halo1 moet gewoon een keer halo1 gaan spelen en daar is tijd in stoppen, want je merkt dan al meteen dat het egt veel beter is dan dat gaylo2 en dat de tijd die je erin stopt evenredig loopt met hoe veel je beter wordt in het spel. EN dat is lijtk me wat iedereen wil, dat je de tijd die je opofferd uitbetaald krijgt in een hogere skill en niet in een geluksfactor die ervoor zorgt dat winnen van complete noobs soms nog moeilijk is:cool:

    Amen:9
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Online moet je niet je eigen dood kunnen maken :mad:
     
  6. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een BEETJE kan spelen doe je dat niet ;)
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat zijn geen mensen. en nu staat de arbiter ook aan de kant van de mensen dus kan je nog geen humans afknallen.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Alsof dat de kwaliteit van de game beïnvloed. :{

    Áls je mensen kon neerknallen, dan zou Halo zo een 18+ rating krijgen, zouden veel mensen het niet spelen en een nog grotere groep zou moord en brand schreeuwen dat Halo de jeugd negatief beïnvloed. Zodra je geweld op medemensen mag/moet uitvoeren of als zelfs het bloed alleen al rood is, dan krijgt een game een veel hogere rating.
    Bovendien voelen mensen zich dan minder betrokken met het hoofdpersonage.
    Dat je geen humans moet neerschieten is goed overwogen en de juiste beslissing. Halo leeft niet van zijn geweld en kan het dus ook beter laten.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    ja maar als je nu halo 2 speelt zijn er veel gasten die lager level willen hebben en zich zelf doodmaken
     
  10. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom willen ze nu een LAGER level :confused:
     
  11. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen ze tegen newbs als hun goed zijn ;)
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen ze weer tegen noobs in matchmaking
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    niet huilen.

    nogal zwak om je niveau zo te verlagen om dan tegen slechtere gamers te spelen zodat je eerste wordt.


    vraagje: ik wil halo2 op de 360 spelen maar wanneer ik me inlog met mijn gold-account dan krijg ik een bericht dat ik een mailtje heb en die eerst moet lezen voordat ik online kan spelen. alleen... ik krijg geen mail. niet op Live en ook niet bij hotmail of iets dergelijks.
     
  14. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooww al [deel 3] topic van Halo 3, een spel waar maar zo weinig van bekend is... knap hoor of hypen jullie mensen misschien niet een beetje teveel :confused:
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Sorry maar iedereen heeft het over Halo 1 en 2 en niet over Halo 3 :+ :lol: ...
     
  16. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    ja echt wel :/ ZWIJG over halo 2 en halo , daar is een topic voor op Xbox games
     
  17. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooo man sorry nu heb ik jullie Halo mood verpest.
    Waarom moet ik nou alles zonodig verpesten :+
     
  18. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke Halo was Bagger , Halo 2 was helemaal om te janken en Halo 3 daar zullen nog wel weer meer van die schreeuwende rot kinderen rondlopen !_O_
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ps fanboy? ;) HALO RULEZ!! :D
     
  20. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zeker ps fanboy, ik weet niet wat voor ''goede'' spellen jij speelt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina