Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    waarschijnlijk heeft ie geen goede jeugd gehad, issie of heel slecht, of hij heeft een of andere vriend die em altijd versloeg.
    hoe je t ook went of keert halo is geen slechte game.
     
  2. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    phobia, goede cd is dat :cool:

    /Mod pm dan, wat heeft dat met Halo te maken?
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    laat hem, hij heeft duidelijk Halo nog nooit gespeelt |:-
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Of, je kan sommige reacties iets te serieus opvatten ;)
     
  5. unitbuster

    unitbuster Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    @ ninja man: je moet je family settings veranderen
     
  6. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou deze ps fanboy heeft 4 xboxen 3 360's en een oude , jij dan ?
    Nou wat Halo aangaat je ken er echt geen room inkomen en het enige wat je hoort is geschreeuw. Normale mensen komen er schijnbaar weinig . De singleplayer is wel goed . En zo goed zijn de Halo's echt niet hoor .Alleen goede reclame campagne's en daarom zegt iedereen dat het goed is , mensen zijn net papagaaien .En op de 360 is ook nog maar weinig nieuws te beleven , straks mischien GOW maar die heeft die Unreal engine das dus ook niks nieuws . Toch maar een ps3 er bijkopen straks denk ik .
    Nou nog veel Halo plezier .\o/ \o/ :lol: \o/
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jij houd gewoon niet van dat soort spellen, simpel toch?
     
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    pff wat een dummie !
    4 xboxen en 3 xbox360's en dan zeggen dat er weinig te beleven valt en nu ga je zeker 7 PS3's kopen voor de één of ander mysterieuze reden omdat nu al bekend is dat om de week er A+ titels op uit komen
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    toen de xbox net uit was en ik ging naar mediamarkt om een ps2 tekopen, zei me broer w8 ff we gaan eerst ff halo co-op doen. ik had er nog nooit van gehoord. speelde het en vond het meteen te erg!! uiteindelijk naar buiten gegaan met een xbox en halo!! geen ps2 gekocht en hoef ik ook niet meer ;)
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk dat Halo 2 vol met schreeuwlelijke kinderen zit. Ik heb Halo 2 gekocht bij mijn Xbox 360, en ik vond dat de lol er toch al snel vanaf was. Het zit vol met mannetjes die de woorden noob en own er om de 2 seconde uit gooien.
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou je willen opscheppen over het aantal xboxen dat je hebt?
    waaorm zou je überhaubt 4 xboxen en 3 360's kopen? heb je niets beters te doen met je geld? ZOALS EEN MINI BIKE MISSCHIEN? of is ie nog geen 16? dan snap ik waarom hij wel opschept.
     
  12. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    In Matchmaking heb je dat een stuk minder merk ik...
     
  13. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij er alleen mee wilde bewijzen dat hij geen PS fanboy is.
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    juist in MM heb van die kindere die denke dat ze de shit zijn, in customs niet omdat iedereen elkaar kent (is bij mij meestal wel het geval) die Kl*te kindere is juist DE rede waarom ik geen MM meer speel (ze cheate, schreeuwe en dan zegge dat je slecht ben wtf xD)

    en je hebt echt geen leven als je 4 Xboxe hebt en 3 X360's, ga je nooit uit ofso?, of koop je geen klere? ik weet wel wat ik met dat geld zou doen, inplaats van 5 overbodige Xboxe te kope :+
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dan betwijfel ik nog eens het aantal Xbox'en en 360's hij heeft, of hij moet een bedrijf hebben. Maar ja, als je typt zoals hij typt, mwaaaa....

    :'-(
     
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij type we allemaal nederlands, dus ik zie je probleem niet :+

    maar goed, ga maar weer ontopic, want ik weet wel waar dit heen gaat, dus kappe gast
    (ik was ook offtopic, maar als je Halo afzeikt in een Halo draad, vraag je er gwoon om;))
     
  17. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Die gast is gewoon een loser. Ik zou niet eens 3 xbox 360 willen hebben, want als ik ze zou krijgen zou ik er 2 verkopen en er dan een HD tv van kopen ofzo, maar daar zou hij ook alvast wel een stuk of 10 van hebben. Maar goed, Halo ruled gewoon alles, en Halo 3 gaat gewoon op Ninja Gaiden (en straks Ninja Gaiden 2) na de vetste game ooit worden.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie ontwikkelaar Frankie heeft een mooi leven. Hij speelt de hele dag de campaign mode van Halo 3 en gelukkig voor ons schrijft hij er wat over. Zo vertelt hij dat Halo 3 grotendeels het gevoel van de originele Halo weer heeft. De singleplayer van Halo 2 liet voor veel gamers te wensen over, maar als het aan Frankie ligt zit Bungie met Halo 3 weer op het goede pad.

    Met het gevoel van Halo bedoelt Frankie voornamelijk de grote open ruimtes die klaar liggen om ontdekt te worden. Grote gebieden waar je alles wil kijken en ontdekken. Hoewel er de nodige, en op duidelijk grotere schaal, gevechten in voorkomen zal er ook zeker ruimte zijn voor ontdekking. Het zal geen GTA worden, maar de levels zullen zeker groter zijn dan die indrukwekkende levels in de eerste Halo.

    "I have been playing through Campaign mode purely for kicks. Exploring, in fact. There's lots of the feel of the original Halo, where you'll find yourself in a huge (dangerous) and intrinsically fascinating environment and just want to go tool around and check things out."

    http://www.gamer.nl/doc/34190
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    zeide ze bij H2 ook, maar was niet gebeurd =(
    maar ik heb wel een gevoel dat het nu anders is, want het level in de trailer van H3 was het level MEGA open en groot, dus ik heb al zin om na het uitgespeelt te hebben, om met een warthog een beetje rond te karre met een vriend
    hopelijk word de Legendary stand nog pittiger als die van H2 (dat zou ik dan weer leuk vinde :+)
     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Marketing heet zoiets, wat moet die knakker dan zeggen? Dat het spel speelt als super mario bross ofzo?

    Kom nou maar met filmpjes ipv die domme verhalen van frankieboy. Dat brengt een hoop meer duidelijkheid dan die praatjes van hem.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina