Ik vond dit topic, waarin werd verwezen naar dit topic, maar bij dat laatste topic krijg ik een foutmelding, dus ga ik er vanuit dat hij weg is! De bedoeling van dit topic lijkt me duidelijk, show hier de plek waar je al die uren achter je 360 spendeert! Hier mijn 'setup': Hier mijn bed + superkussen waar vanuit ik game. En hier mijn tv (net nieuw) + 360
Die thread bestaat gewoon nog, maar staat in de Green Mile, een forumdeel waar jij nog geen toegang voor hebt - pas na 90 dagen krijg je daar toegang.
Nee hij staat er nog steeds, als je de post zou hebben doorgelezen en misschien ook de foutmelding las je dat je net een hele dag lid bent en voor de Green Mile (waar dat topic in staat) 3 maanden lid moet zijn voor toegang, dus hij is er wel, maar jij kan er niet in. Edit: Wat DW zegt dus :')
In dit topic kan jij nog niet komen, omdat je nog niet zo lang lid bent. Daarom is dit topic ook gesloten, omdat dit topic al bestaat! Zie bovenstaande
Haha, achja, ik heb hem net nieuw dus ik dacht, waarom laat ik hem niet ff zien. Is er trouwens een topic waar de nieuwe users zich ff kunnen voorstellen?