Wie kan mij helpen, Bij aanschaf van een spel zag ik een losse brocure zitten, hier mee kan ik twee maanden voor niets gebruik maken met Xbox live. Uiterraard wil ik dit en wil ik me aanmelden. Maar hoe doe ik dit.... wanneer ik in het meneu xbox live pak geeft hij een melding je drukt gewoon op ja.... wanneer ik connect doe geeft hij een error aan er is geen xbox live gevonden , dat klopt ik kan de code nergens invoeren hoe ga ik me aanmelden.. ???
... het is toch niet zo, dat ik via beneden de router aan heb staan naar boven (daar waar mijn pc en xbox staat). en dan via mijn pc een lange cabel door mijn kamer moet gaan lege om de kunnen conecten met xbox live ??? das een dome uitvinden dan betaal je via mircosoft je internet en upc / chello... lekker dubbel en dus dom
Oke er zijn gelijk 5 miljard artikels in de geschiedenis van de mensheid geschreven over hoe en wat je moet connecten voor live, er zijn 3 manieren Direct via de modem, via router of via uw computer. wat bedoel je dubbel betalen ? Je hebt 2 abo's, 1 van je internet-provider en 1 voor live via welk systeem wil je online Xbox of Xbox 360 ? die 2-maandelijkse 'brochures' zitten bij xbox games en ik dacht dat die ook een verval-datum hadden ... verder denk ik dat je kan doorgaan in andere diverse threads daarbij zou ik ook een artikel lezen om sneller antwoorden te krijgen
Hier kan je je antwoorden vinden: Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2 en ook je vragen stellen dit forum gedeelte is voor gaming