heej ik heb al een hele tijd geprobeerd bij die goal te komen in het aquarium, maar ik weet nog steeds niet hoe je er bij kunt komen. kan iemand mij dit even vertellen????
ja zoiets dacht ik al, ik had al vaak tegen z'n kop geollied maar grinden is misschien beter. btw ik heb al 114 pro points maar ik wou toch ff deze goal hebben, oja en voor Havoc3000: koop gewoon een nieuwe level bij Spend Cash.
hoe moet je die ene gast die bij de zeeleeuwen in het water viel eigelijk redden, die vissers slaan me als ik die vis wil pakken.
ja die had ik eerst ook niet, maar je moet de bankjes waar het viskoffertje op staat grinden, dan gaat die visser naar z'n koffer en moet je die rail grinden, zodat z'n vis in het water valt. dat 4 keer en dan ben je klaar.
hoe moet je trouwens in LA die schilder redden? je weet wel dan hangt die gozer aan dat bord en die haai eronder. ik dacht iets met die trap maar niets lukte. ?
schilder Goed rondkijken... Vlak bij je in de buurt zie je zo'n grote ronde bal met een touw erom heen. Het enige wat je moet doen is op het touw grinden, en de bal breekt los. En dan...Jawz is back!
je hebt naast die ene olifant die op het middenstuk staat, waar je "niet bij z'n hoofd mag komen", daarnaast staat een gebouwtje met railings aan erlangs. je moet op dat gebouwtje komen (kan met spine transfer op de quarterpipe tegen het gebouwtje of bij de giraffes). vanaf het gebouwtje kun je met wat oefenen op de olifant springen en dan grinden. dan stormt die door het aquarium heen. succes
tip inderdaad. Nog ff een tip voor iemand die moeite heeft met SICK scores: als je special haalt en daarna een Indy 900 krijg je snel veel punten. Indy 900 is de move waar je de meeste punten voor krijgt ( met revert erbij meestal 26.000) Ik schrok eerst ook even toen ik de opdracht in Carnival level zag ( als je vergelijkt met THPS 3 was de hoogste opdracht 500.000) Maar met die Indy's is ie best makkelijk te halen. Zeker als je nog een paar keer manualt en springt --> keer 1, keer 2........
Oh ja, want trouwens ook humor is: Bij de Nijlpaarden in het Zoo level staat ergens bij een paaltje zo'n kijker. Als je daar bij gaat staan zie je heel even twee nijlpaarden die bezig zijn la maar zeggen.... Niet echt geil, maar wel wel grappig..
ja dat heb je ook in frisco bij de harbor, staan 2 van die kijkdingen, bij de eerste moet je zeehondjes redden van een haai (wat ik niet voor mekaar krijg) en bij de tweede zie je twee gevangenen rondjes rennen (hint voor de volgende level).
bij san fransisco staan 2 verrekijkers als je bij de eerste gaat kijken dan zie 2 gevangen rondjes rennen in een cel en bij de 2e krijg je een minigame