1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

NBA 2k6

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 1 okt 2005.

  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou persoonlijk week of 6 wachten dan heb je LIVE 07, schijnt erg goed te worden en aantal weken later 2k7....
     
  2. mars15

    mars15 Guest

  3. mars15

    mars15 Guest

    Get A Triple-Double
    You need to get a triple-double with any player from any team for this achievement.

    wat is hier de bedoeling van wat is een triple-double
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je moet met 1 speler op drie 'scores' 10 of meer krijgen: Dus bijvoorbeeld 10 punten, 10 assists en 10 rebounds, maar blocks of steals mogen ook.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Ow oke, ik had gister beetje gecheat met die 50 punten en 20 rebounds, ik had control 2 zelf aangesloten, nu heb ik die achievements niet gekregen :{ :eek:
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Haha, cheaten loont niet ;)
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    4x 12 minuten van me leven verneukt gisternacht :lol:
     
  8. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem gekocht, speel hem op een gewone breedbeeld, ik vind de graphics echt TE kartelig...

    is dit bij jullie ook zo?
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Ja helaas wel , maar sluit hem eens aan op je monitor. Dan is het echt mooi
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mijn eerste indruk was ook kartelig, maar dat went erg snel en dan kijk je er doorheen IMO. Ik vind het wel weer mooi animeren en de spelers zien er echt tof uit. Grafisch best goed, maar niet super.
    De gameplay maakt alles makkelijk goed!
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Ja zeker topspel, maar ik heb niet genoeg met basketbal om deel 2k7 te halen. dus blijf ik deze lekker spelen als ik er zin in heb
     
  12. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Na lang wikken en wegen heb ik dit spel vandaag dan eindelijk aangeschaft (40 pleuro bij de frs). Het spel ziet er op me hdtv echt briljant uit en het speelt echt geweldig, ik durf zelfs te zeggen dat ik er net zo verslaafd aan raak als destijds met nba live 2000 (later nog wel live 2005 gekocht maar die was klote). Enig probleem tot nu toe is dat ik niet echt tegenstanders online kan vinden, zijn er echt zo weinig spelers online?
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je 12 minuten speelt zijn die achievements toch wel te halen lijkt me.. Ik moet alleen nog die van 50 punten door 1 speler, en 20 rebounds.

    Die eerste had ik gisteren bijna, ik had de 15 drie-punters voor de achievement namelijk allemaal gemaakt met Petrovic (90's Eastern All-Stars). Daarna nog een mooie dunk, maar intussen zat ik op z'n zesde persoonlijke fout en mag hij niet meer meespelen.. Leuk is anders (dit was trouwens niet in 4 x 12 minuten, maar in 4 x 5). Die rebounds moet ik alleen nog even echt aan gaan werken, maar met 1 potje 4 x 12 moet het denk ik wel te halen zijn (de 50 punten zeker, gewoon alleen maar naar Shaq passen).
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Ja is te doen, alleen zat ik te kloten met de controls. misschien zo nog ff proberen
     
  15. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag maar hoe zorg je ervoor dat je 24/7 speler in een team kan worden opgenomen. of gewoon een custom made speler? Ik kan ze dan natuurlijk wel in een custom team stoppen maar dat wil ik niet.

    Iemand nog tips om in 24/7 voorbij die #^%&^&:mad::mad: reversed controls wedstrijden te komen?

    --edit--
    Ah het is vandaag eindelijk gelukt om voorbij de 2e reversed controls wedstrijd te komen.
    De eerste had ik verslagen door in defence mijn controller snel om te draaien zodat ik normaal kon rennen en verdedigen dat ging tot op zekere hoogte goed
    De tweede wedstrijd heb ik gewonnen door dat de eerste wedstrijd te maken die ik die dag speelde ik had het namelijk al een tijdje links laten liggen (dat omkeren van de controller hielp niet)
    Nu ik als eerste met reversed controls speelde won ik de wedstrijd na 2 keer je kan er blijkbaar toch enigzinds aan wennen om verplicht de verkeerde kant op te moeten sturen.
    --edit--
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  16. mars15

    mars15 Guest

    Ben weer gaan spelen, gewoon een seizoen met de heats, prachtig spel zeg. hoef geen 2k7, want namen zeggen me toch haast niets :)
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand miss wat tips voor de

    Get A Triple-Double 250
    This was achieved by getting a triple-double with any player

    en de

    Grab 20 Rebounds With Any Player 250
    This was achieved by getting 20 rebounds in a game with any player.

    achievements aub?
     
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zet de speeltijd op maximaal :)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    doe ik al :9


    kan iemand mij vertellen hoe je 10 assists krijgt is dat moeilijk??

    veel mensen zeggen pak de bal en wacht tot een teammate vlakbij de basket is en geef hem dan de bal en laat em scoren
    maar als ik dat doe switch ik gewoon over naar die andere gozer en scoor ik alsnog zelf en geen assist
    moet je iets indrukken of doen om een assist te krijgen??
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, die Achievements gaan ook echt nergens over. Ik had binnen nog geen 20 minuten 1000G. :lol: Verder best een aardige game, maar ik speel liever NBA STREET Homecourt. Da's echt lachen en trekt me meer en niet alleen om de Achievements. :cool: NBA 2K6 verkoop/ruil ik maar weer! :)
     

Deel Deze Pagina