PGR is opzich ook wel een goed race spel, maar ik hou meer van simulatie, en in PGR kan je niets aan je auto afstellen. Dus.......................
je hebt liever een slechte racegame waarin je kan sleutelen dan een goeie racegame waarin dit niet kan
Dat is niet zo. Ik vind SEGA GT en TIR hele goede race games. Goede circuits goed AI, mooi geluid, heel lekkere besturing. + je kan je auto zo afstellen dat hij voor jou lekker rijdt. En dat betekent dat al rij je bijvoorbeeld tegen een vriend in dezelfde auto. Je toch verschil in auto's hebt. En zo hoort het.
oke zou kunnen....maar ik hoor en lees van steeds meer mensen dat TIR een hele slechte game is dus ik heb zelf zo mijn twijfels
De mensen die TIR een slecht game vinden houden niet van simulatie racers. Die mensen zitten te zeiken over dat "de bomen naast de weg niet 3D zijn, maar bestaan uit 2 platte platen...." Wat boeit mij dat nou. Als je met 200 Kmph in een race gevecht zit, kan het bij niet schelen of de bomen wel of niet 3D zijn. Mij gaat het er dan om of de auto's realistisch reageren, de AI goed is, je op realistische circuits rijd. En bijvoorbeeld of je kan slip-streamen. En al deze zaken zijn erg goed geregeld in TIR. En niet zo goed in PGR vind ik
dat is niet de enige kritiek op het spel....het spel krijgt kritiek op alle vlakkken...daarom scoort ie ook geen voldoendes in reviews
Heb nog geen GOEDE racer op de Xbox gespeeld, maar k moet TIR maar es halen, hopelijk veranderd dat snel mijn beeld.
ik ga hem ook kopen voor die 15 euro...maar ik denk niet dat zo'n spel het beeld van cabdriver gaat veranderen...daarom zeg ik tegen hem...w8 liever op Racing Evo
Ik houd persoonlijk helemaal niet van MSR og PGR, het is gewoon niet mijn type racespel, ik krijg niet de drive om verder te spelen in die games. Ik vind ze wel aardig, meer niet.
Racing Evo is dan ook meer dan 4x zo duur. TIR is opzich wel een leuk spelletje, je moet er even tijd in steken. Dan heb je voor 15 euro een leuk tussendoortje.
Ey,mensen, niet spotten met PGR hè... PGR is imo nog steeds beste racegame. Mooie gfx, veel circuits en mooie auto's. Ook zit er een soort van schademodelletje in wat het kewl maakt. Jammer genoeg is de AI wat minder, maar dat maakt niet uit... Ik weet niet of TIR ga kopen, ik kijk wel. De game zelf leek me op zich wel leuke, maar na al die negatieve reviews, weet ik het niet meer. Ik zie wel
Er zijn er nu een boel bijgekomen, zaterdag stonden er nog maar 2 (een 3,5 en een 8 :{). Vreemde is dat er nu weer een 8 is bijgekomen en weer onvoldoende. Je kan dit spel natuurlijk raten naar wat het bied, dan zou ik tussen een 4 en een 5 geven (op het moment). Daarnaast kan je raten naar de prijs die je ervoor betaald. Als dit spel in geheel Nederland 15 euro zou kosten ( de adviesprijs dus) zou je het een 8 kunnen geven, gezien de prijs/kwaliteits verhouding.
in amerika is die $30, en heeft dus een slechtere prijs kwaliteit verhouding. Zeker als je ziet dat meeste spelen daar niet meer dan $49 kosten
HET racespel voor de Xbox is Moto GP dat is echt een verslavende game en vooral met de linkoptie! maarja... geen auto's he Ik hou meer van arcade-racen. Tunen van auto's enzo hoeft van mij niet. Sega GT heb ik wel, maar doe ik af een toe een keertje een rondje. Ik kan me er niet echt in verdiepen. Ik vind dan NFS:HP2 nog leuker eerlijk gezegd...