Het is niet zo zeer het linken naar een andere site, maar het actief leden werven waar we een probleem mee hebben. Voor clans is er een uitzondering gemaakt, maar enkel in de daarvoor aangewezen plaats. Mocht je nog vragen hebben, kijk dan eens in de [faq]Faq[/faq], daar staat het duidelijker uitgelegt.
Ah kijk eens aan....deze thread was ik kwijt Aangezien ik ook al 34 ben maar nog steeds een gamefreak zal ik eens kijken op het nieuwe 'ouderen forum'. 1 van de vele voordelen van het ouder zijn is dat we het begin van de gamesindustrie hebben mogen meemaken.. En natuurlijk dat de meeste volwassen gamers al een tijd een baan hebben waarmee ze dus het nieuwe spul zonder zeiken bij ouders kunnen aanschaffen. Als je een echte gamer bent, dan ben je dat ook nog als je de 30 voorbij gaat...geloof me maar
Tja aangezien de meeste mensen altijd kijken op oldskoolnl wordt in dit topic niet meer veel gesproken. Maar leuk om je te mogen verwelkomen.
op http://www.oldskoolnl.nl doe je dat, even een email sturen naar het adres genoemd op de site met wat gegevens en klaar is kees!
ha toppie ben nu net nieuw hier maar ook al tig jaren een gamer heb zo onderhand alle spelcomputers wel gehad maar heb nu een xbox 360 en pc natuurlijk en ja ben al 41 dus pas hier wel bij
Meer dan 1 1/2 jaar oud is deze topic...maar wilde deze toch nieuw leven inblazen. Inmiddels is de Oldskool clan alweer bijna 2 jaar oud en telt iets van 90 leden and still going strong. Met dank aan Emilio NL die deze topic startte en kijk wat er van gekomen is...
Ik merk ook wel steeds meer dat het toch wel oudere mensen game (no offense ^^;. Zelf heb ik tijdje met jerhui Halo 3 gespeeld (beta ook wel). En komt toch steeds meer mensen rond de 25+ tegen. Vind het idee best wel grappig eigenlijk maar als ik er nu bij stil sta als ik 30 ben game ik vast ook nog wel.
Leuk terug te lezen dit topic, op naar de 2 jaar (eind februari)! @Def: Zet jij ook even "Not Old, Just Older" in je sig? :b:
Ik ben nu ook al weer een tijdje lid misschien dat ik maar COD4 ga halen om straks mee te kunnen spelen