Jet Set Radio Future

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gameslave, 10 dec 2002.

1. Gameslave

Gameslave Guest

Ik heb t sepl dus en is best aardig, ik snap er alleen zo weinig van. Zit nu in level twee en kom echt niet verder, zit combo's te doen op rails zodat je ziet 13 tricks, en nog is de opdracht niet geklaard, ook met combo knoppen, waarbij je nlang niet altijd combo's doet op de rails, helpen me ook niet echt daarbiij, laat staan dat ik die punten weet te halen of de 20 tricks. pls help me, met eindelijk 1s n betere uitleg over dit spel en gameplay.

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, wat kan ik zeggen. Je moet gewoon de uitleg van het spel volgen. Die challenges zijn maar bijzaak als je alle graffiti-souls wilt halen. Je moet meestal eerst alle graffiti in een level overspuiten en dan komt er vanzelf weer een nieuwe objective vrij. Gewoon kijken wat het spel aangeeft.

3. Gameslave

Gameslave Guest

Dat is t m juist, in t tweede level krijg je geen hulp meer, en dat graffiti is makkelijk, die opdracht heb ik ook al gedaan, maar ik moet volgens mij eerst de andere opdrachten doen voordat ik pas in n nieuw level kan komen.

4. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    maar in de 2e level (shibuya terminal)komen toch Poison Jam..en daarna
    die gast met die boombox en daarna the rokkaku police?

waar ben je precies..wat heb je allemaal gedaan?

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Volgensmij weet ik zijn probleem al. Hij zit nog in Dogenzaka Hill, dat level kan je halen zonder de graffitit te doen. Hij heeft die straat nu ondergespoten, maar heeft niet door dat hij in het verkeerde level zit.

6. Gameslave

Gameslave Guest

Ik snap t spel nu aardig, je moet die logo's zien te pakken, zijn er 3 geloof ik, en dan kan je naar volgende level, ben nu dan ook in level 3, iets met shiuba ofzoiets, op dat plein. alleen die combo en tricks snap ik nog niet helemaal.

7. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    combo's en tricks moet je op timing drukken..t'is moeilijk om
    uit te leggen..wanneer je wat tricks hebt gedaan terwijl je
    grind moet je aanvoelen of je wat tricks erbij doet of een paar
    tellen wacht zodat je serie tricks niet stopt..(dan krijg je dat
    geluid en doet je character geen tricks waardoor je combo stopt)bij omdraai grind tricks(y knop ,moet je soms een wat langer wachten).
    op die manier haal je 20 tricks...het eerste stuk van
    Dogenzaka Hill is er ideaal voor want je kan grinden en jumpen
    van rail naar nieuwe straat linksaf etc....

Het gaat om timing..

BTW bij Test Runs van Dogenzaka Hill kan ik niet zo'n hoge score halen om de rank Jet te krijgen:'-(
    Je moet dan een hoge score halen in een paar minuten...

Laatst bewerkt: 10 dec 2002
  8. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    in levle 2 begon ik met alle graffitty.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je hoeft die Graffiti souls echt niet te pakken om verder te komen. Dat komt pas op het eind, als je het hebt uitgespeelt.

Deel Deze Pagina