1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Deze vat ik niet!
    Geen echte fan dus volgens mij....

    Je koopt PES 6 nu gewoon niet, omdat je niet 2 Vs. 2 over Xbox Live kan doen?!
    Hoevaak heb je dat dan met Fifa of PES 5 gedaan?

    Vind het verbazing wekkend dat je daarom een spel wel of niet haald.
     
  2. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de graphics meer de "fifa kant" opgaan. Niet dat dit slecht is, want als ik die gameplay filmpjes bekijk, zien de animaties er wel soepeler uit dan vorig jaar. Ook dat plaatje met puyol ziet er wat natuurlijker uit dan voorheen.
     
  3. xboxjunkie

    xboxjunkie Kapotboks 360!!!

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het een ernorme tegenvaller vinden. Als je geen 2 vs 2 kan spelen op xbox live.... :mad:
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb het nog nooit gedaan en zal het dus van geen kanten missen....

    Deed het vroeger wel in LAN's met collega's / vrienden. Maar eerlijk gezegd heb ik nog geen Live maatje gevonden met het wie het me leuk leek, of had er gewoon geen behoefte aan. 1 vs 1 is toch het spannendst.
     
  5. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel het helaas wekelijks met mn beste vriend over live tegen andere mensen, dus ik ga de optie wel missen! Ach, ben allang blij met een nieuwe pes :)
     
  6. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    menu ziet er mooi uit

    door al die screens / filmpjes krijg ik er helemaal zin in :)

    maar wat maakt het uit, 2 vs 2 of 1 vs 1 als je aleen voor de multiplayer haald,, ga dan fifa kopen...

    dan ben je niet echt een pes fan wat al gezegt is...

    ik wil eigelijk wel meer informatie over de Masters Leuqe en die Internationale Leuqe die hebben we niet gehad bij pes5 ..
    xbox live _ update _ transfers .. als pes 7 uitkomt ( 2 weken voor de release pes7 dan de transfers update laten stoppen) zo moeilijk is het niet denk ik haha...

    heb er helemaal zin in *)
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem joh, 't is een fifa`er (:+ ;) ) en probeerd de boel te fokken (zoals wel vaker hier op het forum)

    Dit wordt echt een prijzige game voor mij. Kost me zo`n 500 euro :)
     
  8. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Mars is de grootste FIFA aanhanger van Nederland, dus dit antwoord is niet zo vreemd..
     
  9. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop maar dat online goed werkt, dan kom ik zeker weer vaak op jullie pesliveforum
     
  10. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen is welkom :)
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het wel jammer als online 2 vs 2 er niet in zit. Lijkt me wel vet op samen met iemand te oefenen en dan toernooitjes te doen (op een niet nader te noemen site ;))
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Daar wil ik dus ook Informatie over. Zoals ik al Sinds PES 3 hoop.........
    Dat je bij de Master League kan veranderen van Club. Dus écht een Career aangaat.
    Dus bij een kleine club beginnen. Dan de Master League spelen, en met goede resultaten opklimmen :)

    Oké, Oké... Ik hapte weer te vlug :cool:
    500 euro?!
    Ga net als mij opzoek naar een 2e Hands Xbox 360 :). Er zijn zat goede te vinden.
    Ga de mijne Zaterdag ophalen!! \o/
    En zit dan tegen die tijd ZONDER Xbox 360 spel op de Xbox 360 te wachten tot PES 6 uitkomt :lol:
     
  13. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    1 vs 1 is toch altijd het beste online. Meerdere gaat nie werken als je niet met spelers bent die zich aan hun taak (positie) houden.

    Hoeveel betaal je nou voor een 2e hands premium als ik zo brutaal mag zijn?
     
  14. basovich

    basovich Guest

    hèhè, :9..werd tijd.

    maar nu weer ff on-topic:
    vind het erg jammer als je maar 1 vs. 1 kan spelen, was eigenlijk van plan om wat meer controllers te kopen, en aangezien in na PES niet zoveel spellen meer koop houdt dat dus op..
    Kunnen we misschien nog een pre-order actie verwachten van XBW?
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kei hard Offtopic :eek: :
    Heb 290 euro betaald voor Xbox 360 Premium + Play & Charge kit. Maar aantal weken oud, en maar weinig opgespeeld volgens verkoper. Maar zeggen ze allemaal :cool:. In elk geval Perfecte combinatie voor mij. Extra controller koop ik later misschien, maar maten van mij hebben er toch allemaal een thuis. Dus nemen ze maar mee.


    @ Bas

    LET OP!
    OFFLINE is wel Multiplayer te doen hé! Zoals 2 Vs. 2 Haal dat niet door de war :). (of haal ik het nu door de war :cool:)
    Alleen ONline via Xbox Live wordt het 1 Vs. 1.
     
  16. basovich

    basovich Guest

    ik zie wel :+..
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nu weer ontopic guys. :)
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mijn Excuses hierbij Kameo....

    Maar is er Überhaupt al iets bekend over Licenties, Master League, International League of iets anders behalve het Xbox Live gebeuren?
     
  19. basovich

    basovich Guest

    licentie:
    alle landenteams en europese clubs. (staat ergens in het oude topic).
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik speel toevallig heel veel online 2vs2 en dat doe ik met spelers die ook een hoog niveau hebben. Zo krijg je gameplay die je niet hebt als je 1vs1 hebt. Je kunt perfect vrijlopen (als je alleen speelt lukt dat vaak gewoon niet) als je de bal niet hebt, en verdedigend kun je zodanig verdedigen dat het perfect loopt. Ik durf ook te wedden dat er niemand is die in zijn eentje wint van mij en een van mijn maten. Uberhaupt van 2 spelers van hoog niveau kun je in je eentje niet winnen. Al zijn ze allebei minder goed, dan is de kans dat je niet wint behoorlijk groot.

    Zolang je met iemand speelt die het spel ziet en begrijpt is het prachtig om 2vs2 te spelen, zelfs leuker dan 1vs1 omdat de gameplay opeens zo veranderd. Maar dit werkt alleen als je medespelers ongeveer hetzelfde niveau heeft en niet aan galleryplay doet. Hij moet ook een beetje dezelfde speelstijl hebben, anders werkt het ook niet.


    Nope, is niet waar. In de demo die ik zag en heb gespeeld van PES6 op de 360 had Brazilië geen officeel tenue. Ik denk ook niet dat ze alle licenties hebben van de Europese clubs. De Engelse competitie zeker niet.

    /Mod Voortaan even de edit-knop gebruiken ipv dubbel te posten -/-Kameo
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina