Battlefield 2: Modern Combat [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 3 mei 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, klik maar eens op walktrough, en daar houdt het precies op bij mijn vraag
     
  2. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    Ramon, Je moet hotswappen naar de andere chopper (met rockets:)) en dan de recon spots clearen. JE kan ook swappen naar de ground units, maar dat raad ik niet aan (iig niet de eerste keer). Zodra het gebied veilig is, swap je naar de recon-chopper en doe je je ding...Herhaal dit voor de andere 3 gebieden en swap als laatste naar een rocket-chopper.....vlieg naar het starpunt, schakel de laatste vijanden uit (surprise!:)) en swap dan weer naar de recon-chooper en land hem veilig.

    Succes
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    aah zo, andere heli's kwamen vaak uit het niets ineens knallen daar, en meestal vlogen ze tegen me op, of knalde ze me uit de lucht. Erg irritant, ik ga het zo is even proberen, thanx :)
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik een game multiplayer hosten?
    en wie komt er ook al een tijdje niet meer op de ea servers? wie weet wat er loos is?
    thnx.
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand nog een beetje tips voor de laatste missie? Weggetjes enzo. Ik wordt steeds van een fucking kilometer afstand door een machinegun afgeschoten, ik krijg niet eens de tweede silo kapot binnen de tijdslimiet.
     
  6. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op het zelfde punt vast, heb al zowat 1 controller kapot. Wat een schijtlevel is dat toch. Iemand tips. :mad:

    Edit: Heb hier wat gevonden Walktrough
     
    Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  7. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    godverdomme ik ben bij dat level dan moet je zoon brug laten ontploffen maar dat is echt zo kut jonge heeft mischien iemand een tip ofzo?
     
  8. Rotha

    Rotha Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt, zeker een beetje in het begin van het spel? Die met die helicopter en dat je 2 snipers hebt? als je die bedoelt, dan had ik eerst die mitrailleur in de heli gesniped en toen met zo'n "elite" gast achter dat ene machinegeweer (op de grond) al die gaste neergeknald. Het lijkt wel op ze blijven komen, maar op een gegeven moment gaan jouw gasten ( 3 ofzo) gaan richting de brug en dan selecteer je een van hun. Als je dan eenmaal op de brug bent, moet je gewoon steeds 1 iemand achter machinegeweer zetten. Dan gaat t vrij makkelijk.
    Khoop dat dit een beetje geholpen heeft.
     
  9. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het proberen danje wel:) en soms als je een missie gadaan hebt dan unlock je een wapen ofzoiets maar waar kan je die gebruiken? en zit er echt geen multiplayer spitscreen in dat spel want dat is vet
     
  10. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    yes ik ben verder:) ik moet nu met zoon buggy dor de woestijn rijden beetje verkennen:)
     
  11. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    als ik op internet speel dan hoort niemand me met mijn microfoon wat kan ik hier aan doen?

    groetjes
     
  12. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0

    schakelaar vergeten?? :confused:

    ennuh je zit volgens mij in een verkeerd topic _0/
     
  13. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    schakelaar staat open, welk topic moet ik dan zijn? Want het is alleen het geval bij battlefield.
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ook, beetje saai.
     
  15. je oma

    je oma Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd en me tijd is elke keer net om dus dat is echt kut en het is saai level dus dat is echt gewoon kut
     
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4

    Je kan bij instellingen; open mic ; aanzetten. Dan praat je met de mensen die bij je in de buurt staan, zonder een knop in te drukken. Om met iedereen van je team te praten moet je X ingedrukt houden, dan kan je praten.

    Maar het zal soms ook voorkomen dat je sommige mensen niet hoort, maar dat is een bug in het spel.
     
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    het is een beetje rare bug... soms wel, soms niet. Er is daarvoor een patch in de maak, aldus battefield.ea.com Vaak helpt het soms om je mic eruit en erin te stoppen en vervolgens de controller aan en uit te zetten.
    Waar ik de laatste tijd een beetje moe van wordt is het overheerlijke laggen. Hoewel mijn verbinding prima is, schieten er nogeens wat mannetjes schokkend naar voren wat af en toe leidt tot een teamkill (en vervolgens een krijg je een vote to kick)...
    Maar verder... fantastisch spel.. ff de mortar achievement regelen...
     
  18. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het even proberen
     
  19. Byakung

    Byakung Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb ik ook de laatste paar dagen last van. En dan kan ik weer niet op een EA server omdat ze down zijn. Waarom zou ik eigenlijk nog betalen voor xbox live als ik toch alleen maar lag heb.
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    :{ das minder... EA server down gebeurt bij mij vaak tussen 18.00-20.00, dus ik probeer het dan al niet meer en gooi er maar GRAW in... waar ik veel minder last heb van lag.. :thumbs:
     

Deel Deze Pagina