Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat is idd relaxt.
    Ben benieuwd naar die aktie van Microsoft
     
  2. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je bij DimPlus pas betalen als de game bijna uit is? want k heb op vooruitbetalen geklikt zodat ik het kon overmaken, maar nerges een rekening nummer.
     
  3. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze sturen dan een verzoek tot betalen vaak een kleine week voordat de game binnen gaat komen.. pas als ze echt zicht hebben op de levering,....
     
  4. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze sturen dus een mail ong een week van tevoren van de release met de rekening nummer waar je moet betalen etc ?
     
  5. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaw volgens mij is dat wel de procedure... ik betaal altijd per creditcard en dat gebeurd ook pas enkele dagen voor release dmv een betalingsverzoek.... Als je meer wil weten gewoon ff die jongens daar bellen...
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja dat is nou het grootste nadeel van Nedgame. Zij werken niet met zogenaamde ''bevestings-emails'' zodat je kunt zien dat ze je geld hebben ontvangen of dat de game al op de post is gedaan. Ik vind het ook irritant, maar je als je geld overmaakt moet je ervan uitgaan dat het binnen 2 dagen er op staat.

    @Stephan
    Hoe weet jij dat Dimensionplus aan de speciale pre-order actie deelneemt ?
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Okay, thx voor het antwoord :)
     
  8. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    staat op de site... dimplus.nl en dan gewoon ff gears of war selecteren en dan in het rode kadertje...

    Ik vind het top geregeld.. sowieso heeft dimplus het allemaal dik voor elkaar... goede e-mail bevestigingen etc.!
     
  9. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    overigens zo juist vernomen... Dat de release van Gears of War iets wordt zoals je het werkelijk nog nooit hebt gezien.... Mochten echter geen verdere details worden gegeven... Ben erg benieuwd... Microsoft schijnt er grote plannen te hebben om zo de PS3 release weg te blazen.... Gaat wel lukken denk ik:thumbs:
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Een game die de launch van een console moet verstoren ? Kom op he wel even rieël blijven. Hoe vet deze game ook gaat worden, er zijn altijd wel mensen (Lees: diehard gamers/fans) die de console wel gaan halen.
     
  11. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee absoluut mee eens... Maar wat media aandacht wegtrekken dat zal ze wel lukken! En het gaat er gewoon om dat het een hele speciale release gaat worden, met veel leuke zaken er om heen... en tsjah daar kunnen wij als gamers toch alleen maar blij van worden? Gears is nu eenmaal microsoft's kindje...(voor 2006)!!!
     
  12. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook erg benieuwd wat Microsoft van plan is
    Even afwachten
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap het niet helemaal. Bij Dim kan ik alleen de 'gewone' editie pre-orderen. Moet ik die later omzetten naar LE om voor die actie in aanmerking te komen?
     
  14. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes zoiets, weet niet precies wat die actie is... Ga nu niet rekenen op allemaal extra dingen... De launch wordt alleen groots aangepakt... en wat betreft dimplus, gewoon ff dat rode kadertje lezen, dat spreekt toch voor zich jongens?
     
  15. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus....?!
    Dan kan MS de casual-gamertjes naar zich toetrekken.\o/
    Maar ik geloof ook niet dat een spel een console-launch kan verstoren.
    Dat ligt gewoon aan de aanpak van Sony dan.
     
  16. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik adviseer je om nog even te wachten aangezien MS binnenkort met een speciale pre-order actie zal komen en de kans is aanwezig dat je de game ergens anders goedkoper kan scoren, dan bij Dimensionplus ;)
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dan wachten we nog even rustig af, geef maar even gil anders :+
     
  18. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    * U vraagt, wij draaien :+
     
  19. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    http://xboxyde.com/news_3420_en.html

    Ontiegelijk vette screens! Geen 720p, maar ach. Een aantal screens zijn vlak na elkaar genomen om de kill goed te laten zien met veel gore en gave wapens!

    Voorbeeldje van 6 van deze shots achter elkaar in een gif bestandje:
    [​IMG]

    _O_ Deze game is echt heilig!_O_
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Te gruwlijk _O_ !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina