Madden 07

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 17 jul 2006.

  1. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al Madden kunnen bemachtigen? Heb FRS geprobeerd en E-Plaza beide zonder resultaat helaas. Beide winkels in Maarssen. Na werktijd in Utrecht bij de Mediamarkt peilen, hopelijk heb ik daar meer geluk.
     
  2. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd naar deze game... Iemand al ervaringen met de demo? Ben m momenteel met me US account aan het neerhalen....
     
  3. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof niet dat hij al uit is in Nederland of België enkel op PC en PS2, maar zeker niet op de 360. Ik hoop volgende vrijdag.
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nah, D-Day vandaag. vandaag zou madden hier in hilversum nu uit moeten zijn:) ga zo direct ff checken
     
  5. Noes

    Noes Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd !
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nope, hier weer geen suc6:mad: dan word het maar via gcshop. die hebben m wel:)

    iemand hier trouewns ervaring mee, hoelang duurt het voordat de games in huis zijn?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  7. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ik betwijfel of hun hem wel hebben want ik heb hem ook gepreorderd daar maar nog niks.
     
  8. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit is 100% de Europese versie?
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ja hij staat er al. teminste, op de site en dr staat bij dat ie reeds verschenen is
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat is de Europese versie?
     
  11. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk het wel aangezien het het een nederlandse site is;) en hij officeel uit moet zijn in nederland temisnte, dat heb ik me laten vertelllen door de winkels hier. alleen die zeiden ook dat ze m woensdag of donderdag(afgelopen)al binnen kregen wat dus niet het geval was. en nu weten ze ook niet meer waneer madden binnenkomt:mad:
     
  12. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat is er op tegen om hem online te bestellen? Dat zit ik te overwegen namelijk!
     
  13. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    nix , met gcshop heb ik over het algemeen goede ervaringen, bovendien zijn ze vaak goedkoper dan in de winkels.
    Als NFl volgende week nog niet in de winkel ligt bestel ik um ook online
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon irritant dat er geen duidelijk over de release is, zelfs niet toen ik EA had gemaild. Ik zelf wacht al maanden op deze game.
     
  15. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem hier in Amsterdam nergens vinden... :mad: Ik denk dat het maar online bestellen wordt. Maar als iemand een winkel weet waar je hem wél kan kopen wil ik het graag weten!

    EDIT: Waarom staat er op de cover die op gcshop.nl staat geen Xbox Live! icoontje?
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  16. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    op bol.com staat nu Beschikbaar op 07.09.2006 , meestal klopt dat wel, die release dates die op bol staan .
     
  17. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem besteld via gcshop! Ik kan niet wachten totdat ik hem in mijn handen heb!!!
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    in hilversum word ie nu de 16e verwacht, dus daar ga ik nu dan maar vanuit. en als het dan niets word dan ga ik ook maar via gcshop. scheelt me een hoop geloop
     
  19. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt volgens mij in september de 7de ofzo .bij frs zeggen :We horen hem tehebben op 31 augustus mischien bij de volgende lading.Nou het is dus mooi niet zo -.- maar ja wat kun je er tegen doen
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2006
  20. milo_patriots

    milo_patriots Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga er ook van uit dat hij in de winkels zal liggen eind deze week
    ik denk niet dat je het spel sneller zal hebben als je het online bestelt, want het lijkt me niet logisch dat gcshop hem al heeft en een gewone winkel zoals free record shop hem nog niet binnen heeft.
     

Deel Deze Pagina