Saints Row [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Le Lastpak, 11 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bert1411

bert1411 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kheb hem echt een fat spel!
    Kheb de gewone versie niet de tinne.

Voor 68 euro bij bart smit, enigste winkel die hem verkocht of waar hij niet uitverkocht pas

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Met pre-orderen is niks mis, tenzij je eraan vast zit of je doet het via internet.
    Heb nu voor het eerst een game via internet gekocht en ik doe het nooit meer. Het is nu maar de vraag of je de tinbox of de normale versie krijgt en daarnaast heb je hem een paar dagen later dan als je hem in de winkel zou kopen.

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk gewoon! Waarom komen mijn voorgevoelens toch altijd uit! :mad:
    Nu kan ik pas zondag beetje echt spelen :confused: Hele dag morgen dus voor niks vrijgehouden...

En als we nou iets van korting kregen ofzo bij een volgende spel maar vind dit wel weer echt schandalig. Gcshop begint helaas wat vaker steekjes te laten vallen (ik was eerst ontzettend lovend over ze)

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit is 1 van de redenen waarom ik games nooit online zal bestellen... tenminste, tijdens release.

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  5. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dus via internet, het gebeurt me steeds vaker dat games later geleverd worden door de "grote vraag" of dat games al dagen eerder in de winkel liggen. Dan is de lol van de korting er bij mij al af. Ik bestel trouwens "oudere" games wel vaker over internet en dit geeft nooit problemen.

6. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Nja, je kan niet alles op GCshop steken, bedoel TPG is hier de miet die een te zware doos niet mee wil nemen:lol: komt vast door de tin boxes:+ En dan ook nog is de briefpost verhogen naar 44 cent. Afzetters.

Maar ik zal iig niet meer hier pre-orderen. Koop ze wel in de winkel of t moet veel geld schillen.

Edit:

Vind t wel raar dat GCshop zelf die games niet is gaan ophalen, bedoel winst maak je toch, en zo verlies je klanten

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik moet ook wachten omdat ik SR bij gcshop besteld heb, maar dat maakt me niet zoveel uit.. Die 1-2 dagen overleef ik wel.. Het scheelde toch een hoop met de winkelprijs, vandaar.. Als het nou een paar euro was dan had ik hem ook gewoon in de winkel gehaald, maar nu was gcshop meer dan een tientje goedkoper dan b.v. Dynabyte (zelfs met 10% klantenkaart korting)..

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omg.. nog 1 dag voor mij, zit ffs tot kwart voor 2 op school, wordt echt zwaar dit mon3aan jaar voor me :confused:, ach ja gelukkig is het morgen nog meer introductie dag, dus zal nog geen last hebben van huiswerk, dus dat wordt morgen en in het weekend lekker veel saints row :), hopelijk krijgt de gameshop m morgen een beetje op tijd binnen

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb hem ook bij GC shop bestelt omdat het toch 13 euro scheelt. Gelukkig dat ik vrijdag en zaterdag moet werken en dan ik zondag lekker spelen*)

10. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand al een mailtje van gamevision.org gekregen ..??

11. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    In het boere dorp andijk zulle ze welweer volgende week binne krijge..:confused:

12. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Is Gamevision.org betrouwbaar?
    2. Heeft iemand hem al binnen van hun, zo ja:
    3. Krijg je daar de tinnen box?

Heb namelijk ook ontzettend zin om Saint's Row te kopen nu ik dit allemaal lees. :)

13. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
    Ook een mailtje gehad van de gcshop.....vermoedelijk iedereen die erop zit te wachten....ach ook ik zal hem zaterdag spelen O-) Heb double agent ook al gepreordered....hierna voor die paar euri maar gewoon in de winkel halen :cool:

14. voog

voog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net trouwens een mailtje dat het bij GCshop om een steelcase edition gaat. Da's dan wel weer positief!

15. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan wel weer positief, maarja bestel ik ook is online, meteen gezeik

16. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha het is ook mijn eerste keer|:-

17. Tecnomic

Tecnomic Guest

Kreeg zojuist een mailtje van Gcshop en ze zeiden dat de game vandaag op de post is gegaan en dat we de tinnen versie krijgen \o/

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nee de postkoets komt volgende maand pas weer :)

beetje jammer dat als je een game pre-order je altijd denkt hem snel te hebben maar dat toch wel vaak tegenvalt..

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is hij nou dus voor iedereen op tijd op de post gegaan dat hij morgen komt??

20. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1

Zaterdag dus ja, sommige morgen, denk de meeste za.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina