Wat Waar Wanneer Hoe Huh?? Waar staat dat?? Dat zei iemand in een topic maar ik met mn stomme kop weet nie wie meer en waar ?
AAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!! IK weet zeker dat iemand dat zei!!! En I will Find that one and I will Kill him!!!!!!!!!!! He Will die with my Long Fableistige Blade
Hoeft niet het zal een snelle dood zijn (tenzei mn fablistieke zwaart blijft haken ergens ) Jahh ik had er gekeken maar ja mischien wash et nog nie geupdate (h oopte ik )
wat een verschrikking, volgende winter pas ]:- !!!!!!!!! Maar aan de andere kant is het ook wel mooi, want dan kunnen ze het spelleke helemaal perfect maken! wat wel gaat lukken gok ik, met de heer Molyneux (briljante gast, samen met Tolkien en George Lucas, maar dat terzijde). Fable is eigenlijk een van de hoofdredenen waarom ik me zwart met groene godendoos heb gekocht, maarja het leven is hard
Het duurt me te lang een jaar lijkt zo ver weg maarja Shenmue 2 komt ook dat houdt me wel ff rustig lijkt er een klein beetje op jah !! Wie weet er een paar goeie Lucas Art adventures by the way ?? Ik ehb day of tentacle (cd kapot denk ik ) en Sam & Max en Grim Fandango zijn er nog meer goeie en leuke ? Had iets gehoord van Full Throtle (monkey island heb ik allemaal la gehad )