De bom is gebarsten: Assassin's Creed naar de 360 Na maanden van onzekerheid, lijkt het er nu toch echt op dat Assassin's Creed op de Xbox 360 gaat verschijnen. 1UP beroept zich op het nog te verschijnen oktober nummer van Electronic Gaming Monthly, waarin de bevestiging in een artikel wordt gepresenteerd. Het blad is niet alleen, want het Britse Xbox 360 magazine komt in oktober met het volgende nummer: Dit nummer moet op 3 oktober verschijnen, waarin men beweert dat zij de World Exclusive hebben om Assassin's Creed op de Xbox 360 te presenteren. De officiële bevestiging van Ubisoft zou vandaag verschijnen, maar alles lijkt er op dat de PlayStation 3 versie er niet meer alleen voor staat!
Was idd al langer bekend, maar zekers goed nieuws. Wordt wel een game om in de gaten te houden. MS weet wel meer grote titels binnen te halen met de 360 dan met de gewone Xbox.
Als je het in een hele kleine notendop propt dan is dit eigenlijk een soort Hitman, maar dan in een ander jasje. Wel te verstaan belachelijk veel mooier en waarschijnlijk ook beter. [edit] Overigens kan je wel een beetje rondlopen en springen a la Tomb Raider en Prince of Persia. (vond ik een nodige toevoeging)
Volgens IGN komt AC tegelijkertijd uit op Xbox 360 en PS3 in het eerste kwartaal van 2007. http://xbox360.ign.com/articles/729/729877p1.html
@ Tsux: thanks! Zelf wat wezen surfen en zie dat het de eerste game is van een franchise. Sfeertjes is iig erg duister.
Wat een ongelofelijk geweldig nieuws... het zat er wel aan te komen, maar echt geweldig nu het officieel is en nog tegelijkertijd met de ps3 release ook... daar gaat weer een troef van PS3 naar de maan.... Hij staat iig op mijn wishlist!
He he die kan je mooi wel vergeten, aangezien Hideo Kojima zich maar op een console wil richten en dat is in dit geval dus de PS3. Als iemand zich aan z'n woorden houd is Kojima het wel
Dit is echt een spel die ik MOET hebben, Wilde eerste de PS3 halen, maar als zulke titels ook naar de 360 komen, twijfel ik nog
nu is voor mij alleen devil may cry een reden om een ps3 te halen, en ik wel meerdere redenen nodig om 600 euro uit te gaan geven
SC4,,GearsOfWar,,Halo3 en dan nu Eindelijk officieel Assasins Creed er komt flink wat vooruitgang op 360 gebied
Weer een rede om GEEN Playstation 3 te gaan kopen! Dit spel volg ik al lange tijd en kan niet wachten totdat ie uit is.
Startpost is wel ok hoor, maar ik heb het slechte nieuws dat er al een topic hiervan bestaat. Voilá, laatste post is dan wel een maand geleden, maar die thread is dus niet antiek. Dit topic gaat dan ook op slot.