Hey gasten, gisteren kreeg ik het nieuwe Intertoys Sinterklaasboek ( ) binnen en kon t, kind als ik ben , niet ff laten bij de games te kijken. Zie ik een game staan waarvan ik niet goed wist wat het was; XBOX360 Live! Arcade Unplugged Weet iemand wat voor n game dit is? Ik heb t vermoeden dat er gewoon meerdere Arcade games op staan ofzow, maar weet t niet zeker. Kon er hier op de site ook niets over vinden. Releasedate is 15 september. (ben namelijk op zoek naar games die voor mijn vriendin ook leuk zijn te spelen. Als er iemand wat dat betreft suggestie's heeft. Let me know!!!)
Hier wat info... de arcade games 1. Geometry Wars® Retro Evolved - One of the most popular games on Xbox Live Arcade, Geometry Wars Retro Evolved is a space shooter with a frenetic, high-definition twist 2. Wik: Fable of Souls™ - Wik’s beautifully mysterious world of fairytale charm unfolds as you swing by your tongue through 120+ single player levels and 7 modes of play, including same-console multiplayer! 3. Outpost Kaloki X™ - Solve challenges, entertain visiting aliens, and rake in the money in Outpost Kaloki X, the light-hearted space station tycoon game 4. Bejeweled® 2 Deluxe - With awe-inspiring planetary backdrops, explosive new gems and dazzling special effects, Bejeweled 2 is more wildly addictive than ever before! 5. Hardwood Backgammon - Play a game of classic Backgammon against the computer, against a friend on a single console, or against on online opponent over Xbox Live 6. Texas Hold ‘em - This poker title simulates the tournament setting right in your home, and with Xbox Live Vision, you’ll feel like you are in Las Vegas En je krijgt er nog een paar demo's bij + 1 gratis maand Gold Abbo... Hij moet maar liefst 40 euro gaan kosten. (Misschien leuk als je ze én allemaal wil én geen Live verbinding hebt én geen HD heb)
Waarschijnlijk lijkt mij gewoon xbox-live arcade games maar dan full in plaats van trail of hij moet gratis zijn dan zijn ze niet full.
Uimelkerij dus, er gaan ongetwijfeld games bij zitten die je niet speelt (zoals ik nu dan zie) dus is het duurder alsdat je ze zelf zou downen. Wat ik zo net al vroeg, weten jullie een paar games wat voor de vrouw ook leuk is te doen.... Die van mij heeft t IQ van een bevroren doperwt, moet dus niet te moeilijk wezen
Is bedoeld voor de mensen die geen Xbox Live hebben. Want als je nagaat dat het 67 euro kost, en die Arcade Games niet meer dan 8 euro kosten. 6x8 = 48 euro, is dus afzetterij voor mensen met Xbox Live.
In het Intertoys boekje staat ook niet de juiste prijs. Het 'spel' kost € 39,99. (zie bijvoorbeeld Dimensionplus.nl)
Dacht ik al wel, want op Ownage stond het vorige week ook al. Maar dan vind ik het nog veel geld voor paar Arcade Games. Koop ik toch liever een Retail Game voor hetzelfde geld.