XBW traag

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door TheProf82, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    hier is XBW unlike any other side zeer traag...echt schijt irritant, was ook ff down

2. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeyy dat heb ik ook op deze forum sinds een maand volges mij :'-(

3. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ja het forum is de laatste week heeeeeeeeel erg traag en deels down volgens mij...

tenminste dat zijn mijn ervaringen ermee

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Kanonne, sorry voor de dubbelpost maar komt door de snelheid van het forum...

Laatst bewerkt: 3 sep 2006
  5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De fp niet bij mij, maar het forum is al een tijdje echt belachelijk traag ja..

zei hij terwijl de snelle reactie er al 10 minuten over doet om verzonden te worden...

6. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo traag als dikke stront in de winter door een trechter, niet te geloven, willen de wijze beheerders eens een verklaring afleggen, lijkt mij dat de adverteerders dit ook niet zo fijn vinden?

7. basovich

basovich Guest

idd, is niet echt fijn om hier ff rond te kijken..

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Soms worden de threads zelfs helemaal niet geopend. Echt gewoon irritant, zo langzaam.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    XD hoe meer mensen erop zijn hoe trager :p en laat xbw nou net zo groot zijn, m aar er zal vast ook wel iets mis zijn.

10. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    de forum licht er de laatste tijd heel vaak uit, en is idd heel erg traag geworde:eek:

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    volgens mij hebben ze steeds database problemen, want wanneer het forum down is zijn de polls @ fp het ook

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We hebben twee servers, een voor mainpage en een voor forum. Deze laatste in Amerika heeft gebrek aan geheugen door al jullie noestige zoekrequest en weet ik wat allemaal voor gedoe dat hij moet doen om het bij te benen en daardoor wilt hij nog wel eens bijzonder langzaam worden, met als resultaat dat forum onbereikbaar is of sloom.

We proberen het op te lossen door meer geheugen in te schakelen, anders schakelen we over paar maanden als dit contract afloopt op andere server over.

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Op dat geheugen dan maar :b:.

14. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    bij miij soms ook heel sloom

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zolang jij nog niet bij de politie werkt wil ik nog geen 'verklaring' afleggen. :+

16. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hier had ik even mooi overheen gelezen. Helaas quote DesertFox je in de post hierboven.

Op de dag dat jij honderden euro's per maand neertelt voor de servers die we nodig hebben in plaats van ons, kun je zoveel onbeleeft commentaar hebben als je wilt.

Tot die tijd gewoon een beetje respect hebben en normale toon opzetten tegen de mensen die zorgen dat deze website uberhaupt draaiende is voor jou om brutaal op te zijn. Dank u wel. =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina