1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xboxlive arcade games allen trailer???

Discussie in 'Algemeen' gestart door nightwolf, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nightwolf

    nightwolf ExTrEmE

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    goedeavond *)

    even vraag , voordat ik mijn xbox 360 heb opgestuurd en nu een nieuwe thuis heb gekregen , en mijn eigen hardeschijf trug heb gedaan , wou ik even een paar arcade games gaan spelen , ik heb deze spellen gekocht : pac-man , feeding frenzy en juwel quest , deze games heb ik gekocht op het profiel van mijn vriendin en op de harde schijf zedlf gedownload .

    Als ik nu op haar profiel inlog en ik ben verbonen met live , kan ik de volle versie's spelen .
    Ga ik op mijn eigen profiel ( ook verbonden met live ) kan ik alleen de trailers spelen :x .

    terwijl ik zeker weet dat ik een tijdje trug wel op mijn profiel die spellen kon spelen .
    Kortom , op haar profiel kan ik wel de arcade games spellen ( full version ) en opo mijn eigen profiel alleen de trailers.

    Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? , dat ik wel op mijn eigen profiel voledige arcade games kan spelen ?

    alvast bedankt :cool:
     
  2. crasher

    crasher Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan alleen de trial spelen op je eigen profiel en de volledige versie op de profiel van je vriendin, heb je al geprobeert de volledige versie op je eigen profiel opnieuw te downloaden?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bellen met ms ..de volledige versie moet je downloaden met je eigen account
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina