Hallo players, Ik heb een clan opgericht genaamd Elite zoals de topic het al zegt. We gaan ons richten op Saint's Row en later zullen er meerdere games bijkomen zoals Gears of War. Ik heb de clan opgericht om het online spelen leuker te maken door clanmatches te spelen (alleen nog Saint's Row) en gewoon voor de fun met de clan online te spelen (ook andere spellen). Daarom zullen we ook vaak clanmatches spelen, om te winnen en ook natuurlijk voor de fun. De clanmatches worden meestal wel serieus genomen en moet je dus goed je best doen om in het "main team" te komen. We recruiten nog niet omdat het spel nog niet uit is, we willen namelijk wel goede spelers in de clan hebben. Dit is alles wat me nu te binnen schiet, als ik wat vergeten ben edit ik het wel Als jullie vragen/opmerkingen hebben kunnen jullie die hier natuurlijk altijd posten Ik heb hem al dus het recruiten kan beginnen imo . Je moet wel aan de volgende eisen voldoen: - Je kunnen gedragen - Goed genoeg zijn (testen we in-game) - Regelmatig online zijn - Kunnen luisteren (Het is niet dat je gecommandeert word) Heb je interesse?!? Laat hier dan een berichtje achter of stuur een message naar Pine NL. Btw, onze clan krijgt ook "eigen" kleding etc. maar ik wacht daarmee tot er meer members zijn zodat we dat gezamelijk klunnen bespreken! Later, Elite!
UHmz vraagje, ik heb geen saints Row, maar ben wel van plan GoW te gaan kopen, voor de rest voldoe ik aan alle eisen... voeg me ff toe op msn: royalty_kaandorp@hotmail.com