1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row: Technische problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 3 sep 2006.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bijna iedereen zal er inmiddels al eens mee te maken hebben gehad tijdens het spelen; namelijk bugs! Ook Saints Row is helaas niet bugvrij, maar anderzijds, welk spel is dat wel!

    In deze thread kan je bugs en andere problemen melden die je tijdens het spelen bent tegengekomen. Weet je een 'workaround' voor een bepaalde bug? Dan ben je van harte welkom om deze hier met elkaar te delen. :cool:

    Note:
    Iemand heeft vandaag al z'n mond voorbij gepraat, en het einde verklapt. Maak dus alsjeblieft gebruik van de spoiler tags!!
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Autos, mensen en wegen die plotseling verdwijnen.

    Voor de rest nog niks.
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    In de multiplayer ben ik het volgende tegengekomen. Bij Blinged Out Ride, in dat arena level, als de tegenstander naar de victory area gaat, dat z'n auto verdwijnt. Het is erg vreemd, ik heb het maar één keer gezien, maar het bestaat wel.
     
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik liep van de ene district naar het andere en opeens zak ik voor de helft door de grond en kan ik alleen nog maar rondjes draaien en voor de rest niet meer bewegen.
     
  5. mark8925

    mark8925 Guest

    ik zag pas een auto in de lucht zweven :9
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    dat is helaas een veel voorkomend probleem ook bij gta. hopelijk gaat dat ooit over
     
  7. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit echt als een bug omschreven kan worden maar ik vind het erg dom dat voetgangers zich telkens voor mijn auto werpen.
     
  8. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat heb ik ook soms sinned, als ik hard rij, naar de stop rijd, en er vlak voor weer op de weg gaat, springen sommige mensen voor me auto... een bug, of gemaakt door saints row dat sommige mensen zelfmoord willen plegen:p?

    EINDE VERKLAPT!! :eek: hopelijk kom ik die post niet tegen zodat ik het perongeluk lees, ik zit op 16 procent, en wil nu nog lang het einde niet weten!
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Is gelukkig verwijderd. heb het half gelezen :mad:

    Soms loopt spel niet echt vloeiend bij me. als het druk wordt om me heen :'-(
     
  10. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    alles werkt zo'n beetje perfect..
    ja de verdwijnende autos en peds af en toe.. maar daar stoor ik me niet zoveel aan..
    de suicide peeps kunnen me ook niet zoveel schelen..

    het enige wat ik heb.. is dat als ik in het live menu ben..
    als ik naar gangs ga.. krijg ik een melding dat de server niet beschikbaar is.. terwijl ik wel meerdere online games heb gespeeld zonder problemen..
     
  11. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  12. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    ja wat gaat er nou gebeuren, is het zo dat alle kleding meteen gereset word, ik heb best wat geld (wat gaat dat langzaam in multiplayer) en het zou knap lullig zijn als ik weer alles kwijt ben
     
  13. Dr Evil

    Dr Evil Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    zow mijn probleem is dat als ik rij op de snelweg of elders in de stad dat ineens me auto verdwijnt en hangt mijn ventje in de lucht :confused: me beeld blijft dan hangen zeg maar maar de stad gaat gewoon door ik kan wel gewoon wapens selecteren enzo maar echt supervaag als die het dan weer doet heb ik vervolgens geen sound meer enzo Ik weet niet of meer mensen dat probleem hebben ? Want in mijn vriendenkring heeft niemand dat en iemand anders heeft mijn cd geleend en die had ook geen problemen zou het aan me xbox liggen dan ?????
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb in 13 uur spelen maar 1 keer een bug gehad. (kon niet uit mijn auto komen)

    Framedrops ? Amper tot niet.
    Tearing ? Alleen in cutscenes valt 't me op.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    -tearing(ook tijdens gameplay, maar naarmate je speelt wordt het beter)
    -slowdown(al behoorlijk aantal keren gehad)
    -mensen die verdwijnen
    -omgevingen dat even verkleurd
    -wegen die verdwijnen,...
    Maar over het algemeen niet zo veel last van...
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft wel degelijk zin, mensen kunnen de problemen nu in een aparte thread posten, en niet in de overige threads. :) Tuurlijk hebben ze er op het officiële SR forum meer aan, maar het is hier zeker niet overbodig!
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    De grootste bug tot nu toe is de bug die het mogelijk maakt elk online kledingstuk gratis te krijgen! Ik gebruik m niet maar op dit moment is een Pimp Suite de normaalste kledingstuk online door die f#$%#$ Glitch!! En dat is jammer want de zogenaamde online status die je met kleding kon krijgen is keihard de grond in geboord! Goed gedaan Volition softworks! Wat een glitch!!
     
  18. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. daar word je toch schijtziek van :{ |:-


    Volition mag het echt recht gaan zetten met de aankomende patch..
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu al een paar keer gehad, wanneer je een auto moet hijacken, deze stil blijft staan nadat je voldoende schade hebt aangebracht. Het groene pijltje blijft boven het voertuig staan, maar je kan niet instappen...

    Wanneer je één keer op het voertuig schiet, gaat de missie weer verder, en kan je wel instappen. Erg vreemd.....
     
  20. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zijn ze ook mee bezig en ook met de lag :)
     

Deel Deze Pagina