WCG 2006 Nederlandse voorronde's!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 15 jun 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

  2. JeePee

    JeePee Guest

    * Kick

    Als aller eerste mijn felicitaties aan Handewasser :) Hij heeft vandaag echt als aller beste gereden, en mocht terecht naar Monza.

    Het was echt een leuke dag vandaag!
    Om 6:00 m'n nest uit om al om 9:00 uur in hartje Rotterdam te zijn. Daar even lekker een gebakje met thee gedronken, om vervolgens op weg te gaan naar The Off Corso. Ik was als een van de eerste daar binnen, en had niet echt veel te doen. Toen kwamen Handewasser, Alex V en King Tuur binnen, en kon de dag beginnen :) Na lang moeten wachten konden uiteindelijk de halve finales voor PGR3 beginnen. Na een loting was gebleken dat King Tuur tegen zijn broer Alex V moest, en dat ik het direct op kon gaan nemen tegen Handewasser. Na een mooie 2-0 voor King Tuur waarin zowel Tuur als Alex erg goed gereden hadden, konden Handewasser en ik plaats nemen. Na even te zijn ingereden begon onze eerste race op de South Strip Loop, het circuit waar Handewasser graag op zou rijden. Ik reed persoonlijk echt een belabberde race met veel vangrailtjes en zag Handewasser al snel aan de horizon verdwijnen. Het uiteindelijke verschil was 5 seconden na 3 rondjes. Toen mocht ik mijn baan kiezen. Zo als gebruikelijk was dat het Full F1 Circuit, en na een ziekelijke spannende race finishte ik met 0:00.03 seconden voor Handewasser. 1-1 dus. Toen kwam de tos... kop of munt.... het werd kop, en daardoor mocht Handewasser de keuze nemen over zijn baan. Ik was dus gezien, want ik reed in de eerste ronde 4 keer tegen de binnenkant van een bocht aan, terwijl Handewasser bezig was met rondjes van 1:02.50 op de klokken te zetten.

    Handewasser vs. King Tuur in de finale dus.
    Iedereen (waaronder ik) verwachte de wereldkampioen natuurlijk als snelste, maar niets bleek minder waar. Na 2 dominante races van Handewasser mocht hij zijn prijs in ontvangst nemen. Een ticket naar de WCG in Monza. Handewasser heb ik in zijn 2 races tegen Tuur kunnen betrappen op 2 foutjes. King Tuur reed iets te vaak tegen de buitenkant van de bocht aan, wat veel tijd kosten, wat zeker niet wegneemt dat ook hij een ongekend snelle racepace aan het rijden was. Congrats \o/
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    En wie waren de andere winnaars?? Ben wel benieuwd naar de DOA winnaar
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    PGR3: Handewasser
    DOA4: Krye
    Counterstike: Digital Mind
    en de rest weet ik niet want toen was ik 'm al gepeerd :)
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Cool, van Krye heb ik per ongeluk een keer gewonnen
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Heeft iemand foto's van Handewasser? Tijdens halo2 heb ik echt nachtmerries gekregen van zijn stem 8)
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij was op NOS journaal (8:00 uur gister)
    Journalist: "En, heb je kans om te winnen?"
    Handewasser: "Ja, ik speel tegen de beste van de wereld en win altijd"

    *) Zo, dat is nog eens zelf onderschatting.

    Maar kijk even het Journaal van gister en je komt hem tegen :)
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook waarom niemand hem mag. Hij is iga goed met die A-klasse, maar jammergenoeg is dat ook meteen het enige waarover hij het heeft, zichzelf en zijn "te pwnz0r skillz"... =(
     
  9. wytze van der veen

    wytze van der veen Gamenerd NL

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ Die PIEPs waren er aan 't optreden :lol: Hoe raad je 't :9

    Volgens mij was XBW er niet... Ik zal nog wel wat leuke foto's van Tuur en de huldiging van Handewasser plaatsen :)

    @ Meneer Stefan... Tuur is een maatje van me, ik had het liefste hem zien winnen en ik heb veel mensen gesproken die 't met mij eens waren maar je moet er wel rekening mee houden dat Handewasser een kereltje van nog maar 14 is... Hij is natuurlijk totaal overvallen door al deze poeha die hij niet gewend is en weet dan niet zo goed wat 'ie moet zeggen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, maar ook in al de gamesessies die ik met hem gespeeld heb, borduurd hij rustig voort over de verhalen over hoe goed hij wel niet met de F50 GT is.

    Hij is idd super snel, misschien wel de snelste van de wereld met die auto en dat meen ik serieus... Ik vind het alleen jammer dat 'ie dat altijd blijft roepen. Je mag het best vinden, en af en toe laten doorschemeren, maar niet op die manier. Hij mag dan wel 14 zijn, maar dan zit 'ie in de 2e of 3e klas ofzo, en dan moet je dat besef toch wel hebben dacht ik.
     
  11. wytze van der veen

    wytze van der veen Gamenerd NL

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan maar over een andere boeg: de grootste gamers zijn diegenen die het meest overtuigd van hun eigen kwaliteiten zijn :+ (heeft JJ eens op zo'n manier tegen me gezegd en er zit wel iets in :9)
     
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond vandaag een groot verhaal hiervan in de spits.... (gratis krantje wat je krijgt als je bijv. de trein instapt). Je kan hem ook on-line bekijken......
     
  13. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    boeiend allemaal:)
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Handewasser heeft nooit gezegd dat hij niet veel geoefend heeft. Hij heeft altijd toegegeven dat hij de hele vakantie bezig is geweest met PGR3.
     
  16. Dutch Vigilante

    Dutch Vigilante gameverslaafde

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft die wel gezegd tege dde daarom vond ik dat vaag snappie ?!
    maarja septic ( de broer van handewasser ) die is nog sneller dan handewasser alleen die wil nie meedoen met toernooien. Ik had wel wille zien wie er 2 jaar geleden had gewonnen tuur of septic
     
  17. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het stuukje ook gelezen in de spits, best wel leuk......

    En voor de gene die zo graag een foto willen zien(ik weet niet waarom) van handewasser, die staat ook in de spits
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb het hem nog nooit horen ontekken. Zowel tegen de gasten van de PU als tegen de andere PGR3 finalisten heeft hij duidelijk gemaakt dat hij veel geoefend heeft.

    Septic Eagle deed wel mee met de WCG, alleen niet met PGR3. Hij is uiteindelijk bij de beste 16 geƫindigd bij DOA4.
     
  19. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    http://rapidshare.de/files/32064230/Film_0001.wmv.html

    \o/ handewasser.. die WCG wint met PGR3 moest wel ff flink lachen toen ik dat las:lol: (vanwege zijn gedrag en skill in halo2 he..)
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    hahaha die stem te gruwelijk :lol: maar hij rijdt wel iedereen aan puin _O_
     

Deel Deze Pagina