1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row: Technische problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 3 sep 2006.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb sinds woensdag Saints Row. Na 30% spelen stopte mijn game er mee (elke twee minuten een freeze) op zondag. Maandag een nieuwe gehaald en hetzelfde verhaal. Een vriend kwam vervolgens langs met zijn Xbox360 en ja hoor, de game loopt als een zonnetje. Het ligt dus aan mijn xbox, maar met andere games heb ik geen enkel probleem. Is SR dan zoveel zwaarder als game dat de mankementen van mijn Xbox360 daardoor eerder naar boven komen? We hebben ook de harde schijven gewisseld e.d. om te kijken of het daaraan lag, maar mijn harde schijf op zijn Xbox3360 werkte perfect.

    De Xbox geeft trouwens geen enkele foutmelding en ik heb geen rode lampjes. Toch kan het niet anders dan dat mijn Xbox360 het spel niet kan draaien. Kan ik dat ding nu wel opsturen ondanks dat ik geen foutmelding of iets dergelijks krijg?
     
  2. ElRenegado

    ElRenegado Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo op de hoogte van de termen,

    Maar wat ik tot nu toe gemerkt heb is dat als ik naar de horizon kijk en dan linksom/rechtsom draai ik een soort streepjes/stotters zie in het beeld.

    Kijk ik hoger of lager dan is het weg.
    Valt dit onder 1 van de bekende probs ?

    Ik gebruik de xbox op 1080i op een hitachi 42" Plasma.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    .

    Je kan hem beter op 720P zetten, dan heb je minder last van tearing en framedrops.
     
  4. ElRenegado

    ElRenegado Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ok Thanks, dat ga ik dan even proberen,

    maar lever ik dan niet veel in qua resolutie/weergave ?
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nope, waarschijnlijk zie je het niet eens. 720P is stabieler en misschien net iets minder scherp, maar bijna niet zichbaar in vergelijking met 1080i.

    Ik zie het iig (bijna) niet, het ziet er behoorlijk strak uit. Tenminste, als ik het spel kan spelen haha.
     
  6. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook 2 keer gehad ( de 1e keer al toen ik het spel 5 minuten had).
    In de review van IGN (geloof ik) word het ook vermeld.
    Verder zie ik ook vaak autos verdwijnen, springt de muziek af en toe ineens een stuk terug. En ik heb een keer meegmaakt dat nadat ik iemand gegijzeld had, en de tijd was verstreken, ik mijn geld niet kreeg en de timer in beeld bleef staan. Toen kon ik dus ook niks meer...

    Groetjes, Gideon
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    ? Huh, ik heb nog maar 1 keer online gespeeld, maar je beweerd dat je gewoon kledingstukken kan gratis kan krijgen online?(zonder geld te verdienen eerst) Of hoe zit het...
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe e dat doet maar ik vind het heel zielig als je gebruik gaat maken van die glitch! Verders komt er een patch die alle gestolen kleding van jou weer terugneemt!
     
  9. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Het blijft gewoon een probleem die klote streep in het midden!
    Hopelijk kunnen ze dit eruit halen met de patch.
    Ik heb het nog bij geen 1 game gehad.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Is dat alleen bij HDTV'S ?

    heb er totaal geen last van op me normale tv
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Best wel vreemde foutjes heeft dit spel. Laatst ging ik dood, stond ik opeens op het ziekenhuis ipv. ervoor :confused: . Moest ik naar beneden springen was ik weer dood. En laatst met Insurance Fraud beukte ik door een muur heen kom ik opeens drie blokken verder eruit. Beetje vaag af en toe.
     
  12. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen bij hdtv's!Dit is ook het enige spel wat niet helemaal lekker loopt!:'-(
     
  13. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Heb wel dat het geluid soms weg valt heel kort maar 1 of 2 seconden
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep, hier ook :eek:

    Had vanavond ook dat pas na zo'n twee minuten spelen, het surround geluid geactiveerd werd :confused:. Ik hoorde dus twee minuten lang geen geluid via de surround speakers, en plotseling wel.
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dat geluid heb ik ook geregeld...
    Maar overlaatst ben ik een superbug tegen gekomen! Echt niet normaal :D
    Ik was dus de hele stad aan het vernielen(mayhem). toen zat ik even later in een auto(met een hoop flikken en swatmannen achter me aan), en die reden me klem. Rondom me zat het vol met blauwe fuckfaces, maar op dat moment, viel ik door mijn auto, door de grond, onder de stad(dus in de aardbol eigelijk :D), en zweefde ik onder de stad ahhahaahahaaha, mooi zicht, dat wel(voor even), en toen een 10 seconden later was ik dood hahhaaha, dat was freaky. Nu, op zich heb ik me nog niet zo fel geirriteerd aan die bugs, hoe raar het ook klinkt :).
     
  16. ElRenegado

    ElRenegado Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Geprobeerd... maar werd er alleen erger van.
    Dus staat nu weer terug op 1080i

    Trouwens sinds gisteren een intercooler op de xbox geplaatst,
    en daarvan word het ook iets minder..
    Het is nu wel acceptabel op zich.
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    ??

    Serieus? Dat is wel heel vaag. 720P is over het algemeen veel stabieler.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Game nu toch al best aardig tijdje gespeeld, en nog geen last van dit soort verhalen gehad.
    Ook nog totaal geen vastlopers of andere rand zaken.

    Heb dan wel net een nieuwe Xbox 360.... Of hebben jullie er geen vanaf de Release of rondom die datum?
     
  19. ElRenegado

    ElRenegado Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Yep serieus,
    vond het ook vreemd.
    Ook de laagste geprobeerd, maar dat ziet er gewoon niet uit dan...

    1080i en een coolere xbox is de oplossing.
    En je ziet het nog wel een beetje, op drukke plekken, of veel effecten hikt die even en zie je een streepje..... maar ach, op 42" kijk je er wel omheen.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem al vanaf de launch. Ik heb in geen enkele andere game eerder een vastloper gehad. Nu is het zodanig dat mjn Xbox360 na vijf minuten vastloopt als ik SR speel. Het gekke is dat hij dat alleen bij SR doet. Nog gekker is dat de game perfect loopt op een andere Xbox360.

    Over het beeld an sich heb ik op mijn hd niets te klagen. Op 720p gewoon strak beeld zonder veel framedrops en tearing.
     

Deel Deze Pagina