Meer mannetjes, minder kogels, kunnen ze je eerder horen/zien, gaat je health sneller omlaag, meer objectives, minder tijd? Wie weet het?
Ik heb normal idd uitgespeeld, ben nu bezig op hard. K merk alleen nog geen verschil, niet meer ventjes dan normaal of komt het omdat ik al weet wat ik moet doen?
oh toch iets gevonden "When you play on hard the game becomes even more interesting, but I don't recommend playing on hard right away. You have more objectives to fullfill and the guards are just way smarter." http://www.videogamereview.com/reviews/Microsoft_X-Box/Action/Action-2941.asp meer objectives dus en slimmere guards, interesting
Als je aan het eind van police station nog maar 1 kogel over hebt, merk je dat je op hard speelt. hehe, terwijl je begint met evenveel kogels als op normal. (namelijk 40
Hm, Police Station... Even kijken... De enige die in dat level mijn kogels hebben gevangen, waren lampen (ook op Hard) Missie 5 (Kalinatek) uitspelen zonder mensen dood te schieten, da's pas lastig (is me dan ook niet gelukt )
Kalinatek = toch dat level waar je de sc-20'k krijgt of niet? maar ach ik vond die uitdagender aangezien je (!)NIET(!) mag killen. dat level dat je de maffia moet opruimen op bij de heli moet komen wanneer je die ecripted key moet krijgen van Ivan is phat lekker schieten
Ik heb het spel net op normal uitgespeeld, ben nu met hard opnieuw begonnen, en ik kan je vertellen dat je het verschil wel merkt hoor! Ik ben nu bij het police precinct, en er zitten echt meer lastige stukken in (vooral die twee agenten die voor zo'n dronkelap staan), waar ik een stuk lastiger voorbijkwam dan op normal. Volgens mij hebben guards nu ook andere looproutes, waardoor ze een stuk lastiger uit te schakelen zijn. Pfff, ben hier ook voor de 2e keer nog wel ff mee bezig (en hij blijft leuk).
ik heb normal uitgespeeld, en probeer nu dus eindelijk hard. maar ik merk dus echt niet veel verschil, alle routines zijn hetzelfde, ze lopen dezelfde routes. en dat stuk met die dronkelap ben je zo voorbij <SPOILER> gewoon aan dat hek gaan hangen en erlangs 'shimmy-en', net als op normal</spoiler>. Level 1 had ik in 15 minuutjes af :{ Ben ik zoveel beter geworden dan?
Het kan ook zo zijn dat ik het nu moeilijker vind dan de eerste keer omdat ik het nu net ietsje mooier wil doen, dus zo min mogelijk kills, en zo min mogelijk gespot worden, en absoluut geen alarms. Tja, dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker van, maar wel leuker!
Ik ben ook begonnen op hard. Ik vond Normal wel moeilijke stukken hebben hoor! dat laatste level in die library als je uit die lift komt! of dat stuk dat je hoor het eerst je thermal goggles moet gebruiken op het keypad. die 2 stukken heb ik wel 30 keer overnieuw moeten doen haha terwijl ik die stealth stukje weer no problemo uitspeel. Ben benieuwd hoe Hard is. Viel mij wel op dat ik het bericht: "Schiet het glas uit het dak zodat de rook wegkan" niet kreeg (in het politiestationlevel, in dat brandende pand) dus je krijgt minder aanwijzingen. well see
owh, had ik nog geen eens door, ik liep meteen door... ik ook best wel veel headshots gemaakt... ik sla nu ook best wel veel dingen (filmpjes) over
Ik zou zowiezo meteen beginnen op hard, de tweede keer weet je alles namelijk al en is het dus minder moeilijk, ik vind het trouwens op hard ook nog niet echt moeilijk.