[Demo] Farcry (multiplayer)

Discussie in 'Algemeen' gestart door pacboyslim, 31 aug 2006.

  1. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb één spelletje gespeeld en de demo meteen van de HD afgesodemieterd. Een lelijke, laggy, onrealistische (om over het geluid van de wapens etc. nog maar niet te beginnen) saaie game, zo oordelend over de multiplayer.
     
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hahaha, de game wordt echt unaniem afgezaagd. Niet echt reclame voor de game deze Marketplace demo. Mensen die nog interesse hadden, zijn definitief afgehaakt.
     
  3. Rutger98

    Rutger98 Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    heey Timmeh

    niet overdrijven hè het is derde klas poep nog geen eens waard:+
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ga de demo zo eens downloaden, ben benieuwd
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vond het ook helemaal niets. Veel lag ook trouwens. Speelde gewoon niet lekker. Graphics boeien mij niet eens zo, als het maar lekker speelt.
     
  6. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt mongool dat ze die demo nog uitbrengen. Nu 6 maanden na de release!
     
  7. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    De game heeft veel problemen (lag,controls) en Ubisoft heeft na 5 maanden eindelijk een patch belooft , die zou 2 weken terug komen en is er nog steeds niet . De mensen van Ubi zijn echt te onbeschoft voor woorden ze zeggen niks en als 'Die hard' Far Cry spelers vragen waar de patch blijft sluiten ze gewoon het Forum . Ubi is echt nog erger dan EA , alleen even snel geld vangen met een oude Xbox game en als die dan ook nog eens niet werkt , gewoon iedereen doodleuk laten stikken . Heb 15 games van Ubisoft maar zal nog wel 2 keer nadenken voor ik er weer 1 koop .
    Heb nu net Saints Row gekocht , die game heeft ook wat online problemen maar op het Saints Row forum word iedereen netjes te woord gestaan , zo kan het dus ook !
    Ik vind de game als ze de problemen kunnen verhelpen trouwens de leukste op de Xbox (multiplayer) . Grafisch mischien niet de beste maar als je de controls een beetje onder de knie hebt is Far Cry echt de leukste Xbox game ooit !!! Speel de multiplayer al vanaf vorig jaar oktober (oude Xbox) en hij verveeld nog niet .Heb GRAW , PDZ , Quake ,PGR , COD2 , Table tennis en Top spin maar Far Cry is veruit de veelzijdigste multiplayer .
    Dus wacht tot de patch (als die ooit komt , niemand weet het!!) uit is en probeer het nog een keer .
    :'-( :'-( :'-(
     
  8. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een kut spel!
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dude, Normaal is Ubi toch echt 100x beter als EA! Ze hebben zoveel betere, toffere en bug vrijere games gemaakt dan EA, Ghost Recon 1 en 2 (SS) en GRAW, Splinter Cell 1 2 en 3 en binnenkort ook 4.
     
  10. schizopunisher

    schizopunisher Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je mij horen zeggen van niet , DUDE !
    Maar een beetje support is ook wel handig , DUDE !
    Heb het er over dat ze die kant opgaan van EA ,
    alleen even snel geld vangen . (die update van GRAW was ook niks)
    Maar als er wat mis is met een game , er niks aan doen.
    Ubi is heel groot aan het worden en dat is te merken , ze krijgen capsones !
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lol. relax, beiden.

    de demo is niet veel aan omdat er inderdaad veel lag is..
    denk ook niet dat ie me overtuigd heeft om hem te downen ondanks dat je je eigen levels kan maken.8)
     

Deel Deze Pagina