1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door boss, 19 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan nergens kiezen exit to main menu als je geen zin meer hebt om te spelen...
     
  2. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon saven en dan End
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    of rechtsteeks naar dashboard :p




    ow btw als je een psycho defeat en je start de game opnieuw, zijn die dan weer terug of heb je ze dan voor altijd verslagen? ( zal wel niet :) )
     
  4. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    spel ik wel leuk, wat ik wat jammer vind is dat je maar 1 save game hebt, ik drukte 1 x verkeerd en kan opnieuw. Ik houd mn level wel, maar mn kills niet. Best skraal
     
  5. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat moet je juist niet doen dan moet je de story overnieuw beginnen gewoon naar de dasch board gaan via de guide knop!!
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Respecteer je mening maar verschillende wapens zorgen toch wel voor afwisseling. Een race spel is toch ook niet eentonig omdat je de hele tijd auto rijdt ? Tenminste niet als elke auto anders rijdt. Vind het juist een pluspunt dat er zoveel verschillende wapens inzitten. En ja, je " hakt " de hele tijd in op zombies, maar daar draait de gameplay toch ook om ( en de verschillende manieren om dit te doen ). Maar goed, het is jouw mening en zoals ik al zei respecteer ik die :b:
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    amen:thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs:
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    omfg you hippies :D
     
  9. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een vet spel vandaag gehaalt super
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    =_= GCshopt gemaild alle DR waren op dan moet ik hem morghe maar uit de winkel hale ofzo =/ dammit.
     
  11. Infected

    Infected Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat da de eerste game is die ze hebben late zien in Gunk tv voor de 360.
    Toen was er nog weinig over bekend en waren ze bezig dat de "Xbox 2" veel meer aankan en toen liete ze zo wat zombie clips zien enzo.
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    had hem gister al gehaald, toen eerst naar nederland wit rusland gegaan. en sinds vandaag aan het spelen, wat is het toch vet om een douche kop in iemands kop te steken en dan het bloed uit zijn kop te zien sproeien:)
     
  13. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu Toe vind ik het een beetje een tegenvaller..

    Ik was van plan eerst de verhaallijn te doen en dan de latere save game gewoon rondlopen en om me heen hakken en wapens te ontdekken en gebruiken etc

    Maar tot nu toe vind ik het een tegenvaller ( kan veranderen nog ) Ben met de verhaallijn bezig ( eerste 4 cases gedaan ) en telkens dat cut telefoontje dat afgaat om te vertellen dat er mensen gered moeten worden ( wat ik helemaal niet wil doen, in andere savegames pas ) en om de 3 a 4 minuutje gaat dat cut telefoontje weer.. kword er helemaal gek van..

    Dan heb je die ''hoofdbazen'', kmoet er nu tegen eentje van case 5 ( al 15 x geprobeerd ) Maar die gozer met zen sniper schiet me telkens neer.. ik schuilen.. kan niet dichtbij komen want hij gooit met granaten... wil ik naar de Gunshop zodat ik hem dan wel aankan... ga ik naar North plaza ( tijdens die case ) kom ik die Gunshop binnen.. begint er weer een nieuw filmpje en moet ik die eigenaar weer kille:mad: ( maar ik ben met de case bezig, helemaal geen zin om hem nu weer af te moeten maken )

    En dat gebeurt vaak.. alles loopt door elkaar heen etc..

    Doordat ik die case wil halen loop ik overal maar telkens snel doorheen om hem ( beetje tussen de zombies rondspringen ) wat ook niet egt leuk is.. want het natuurlijk de bedoeling dat je wat zombies neermaait.. maar kwil die cut case halen omdat de Tijd afloopt ( ook zo c*t.. veel teveel tijd en daardoor minder vrijheid, vind ik )

    pffff:mad: khoop dat als ik het een beetje doorheb het leuker wordt..
     
  14. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd een game waar je een beetje moet inkomen, omdat het in het begin idd allemaal nogal verwarrend kan zijn.
    Ik had dat in het begin ook, maar nu heb ik op aanraden van iemand anders besloten eerst het spel uit te spelen los van de cases. Zo kan je veel plezier beleven aan zombies afmaken en survivors redden, met minder tijdsdruk. En je doet ervaringspunten op voor een volgende spelbeurt, waarin je dan gemakkelijker het verhaal aan kan pakken: je kent de map al, weet gebeurtenissen te plaatsen, bent sterker, enz.
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    och ik loop gewoon me pijl achterna, en ros alles wat ik tegenkom, en de mooie situaties maak ik een foto van. het leukste wat ik nog ben tegengekomen is een grasmaaier.... aantrekken dat ding en maaien die zombies:)
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  16. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Dacht egt da dat er ook online gespeeld kon worden! Dacht dat ik zoiets ook gezien of gelezen had. Maar ga nu aan mezelf twijfelen |:-
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Heeft iemand hem al uitgespeeld ;)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    NOOOOOOOOOO
    Ik mag hem niet meer halen :'-( :'-(

    Morgen maar nog een keer vragen :mad: :mad:
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een erg leuke game. je kan echt de gekste dingen en je komt ook steeds nieuwe dingen tegen.

    Het saven was voor mij in het begin heel vaag. Daarna werd het toch elkekeer wel weer erg leuk om weer ergens te saven. Heb de Clown al verslagen (dit kan je het beste doen met de golfclub)

    Het mindere is dat ik de game ophet laatst verkeert heb gesavet en zo weer opnieuw moet beginnen. Maar het maakt niet echt uit. Want hij BLIJFT leuk. :)
     
  20. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word gek man!! ik moet een medicijn halen maar dan komt er zon gek met een winkelwagen met messen, echt moeilijk, heeft iemand tips??? het lukt telkens maar niet!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina