Bradwurst Polka! \o/ Trouwens, het nummer Shopping Girls doet me zóóó erg denken aan The Sims! Moet je het nummer Old man of Grindin nemen, of het nummer 100k.
Heb je niet nodig, als je voor een Tag staat die je kan overspuiten dan word dat vermeld en moet je op Y drukken.
ik heb intussen zo ongeveer 10 tags gespoten en 6 cd's gevonden. maar je kan die cd's ook kopen bij scratch that? of wt kan je daar nou precies?
bij scratch that kan je muziek kopen voor op je audio player in de game te zetten, als je 10 cd's heb krijg je een nummer gratis..
Koning!! Die plattegrond ga ik zeker ff checken. Maar wat krijg je voor extras als je al die tags hebt gezet??
14. Getting Up - Tag all tag locations hidden throughout Stilwater. unlockables lc- +10% sprint vk- +10% sprint wr- +10% sprint all- unlimited sprint
Jat vraag ik mij dus ook af Ik had gisteren ook al een wagen gejat en hij was wit van kleur. Het opvallende was dat er waarschijnlijk iemand van de politie in de wagen zat aangezien de bestuurder met een rode stip op de kaart werd aangegeven. Zou dit hem dan zijn ? Oh ja Jordy ik heb je inmiddels toegevoegt aan mijn friendslist
het is zon witte truck (als je het echt wilt weten zet em eerst in je garage, save en haal dan de bak eruit en blaas em op.. je zou ong 7000 $ moeten zien rondvliegen