Ernstig vaag inlogprobleem/geval

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevf, 8 sep 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Om de zoveel tijd log ik op mijn werk even in op xbox.com
    Zo ook nu. Mijn gamertag is Def K (en heb verder nog Def Japan en en Kevfusa).

als ik nu inlog kom ik (vaak al zonder dat ik mijn inloggegevens heb bevestigd) bij een profiel dat "Master Kevf" heet. Hoe kan dit? :confused:

2. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je broertje ofzo? die op dezelfde pc inlogd?

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Geen idee, maar ga gewoon een beetje schelden daaro en je wordt zo op die nick geband ;). Probleem opgelost!

4. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Uitloggen en dan inloggen met alle gegevens ingevoerd? Was misschien je oude gamertag Master Kevf?

5. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    Om de zoveel tijd log ik op mijn werk even in op xbox.com

ik neem aan dat zijn broertje niet bij hetzelfde bedrijf op dezelfde computer gaat lopen kloten...;)

6. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe log je in? Op een Windows xp pro workstation? Of via Citrix?
    Is het een algemene inlog (je windows inlog) die meer mensen gebruiken, bv voor een internet pc?
    De situatie die je beschrijft kan meerdere oorzaken hebben.

Hoe groot is dat bedrijf, vraag anders eens of er meer mensen zijn die dezelfde hobby als jij hebben. En zo ja, wat hun gamertag is.
    Je hebt hier volgens mij met cached credentials te maken. Alleen de vraag is: heb je te maken met een slecht geconfigureerd netwerk. Of werk je met een shared user account waarbij op dezelfde pc/sessie Master Kevf gekozen heeft om zijn gamertag credentials te cachen.

Deel Deze Pagina