XBOX 360 aanbieding!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Relaks, 8 sep 2006.

1. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    eerste goede actie van Dixons

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    nee hoor ze hadden ook een keer een faceplate voor 0.01 euro . dat topic staat hier ergens tussen, maar het was eigenlijk emeer een fout haha.
    wel een relaxte fout! :D

3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ouders hebben wel een visa kaart, krijg je daar dan 10% korting mee? Of moet je je eerst ergens voor aanmelden, die site is echt onduidelijk...

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee je moet een dixons visa kaart nemen

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten daar dan nog extra kosten aan? Ik heb hier namelijk geen verstand van :)

6. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit het zo, als je die actie neemt krijg je een dixons visa card en die 10% korting. Echter, die card kost zo'n 20 euro per jaar, tenzij je voor 500 euro per jaar daar besteed, dan is ie gratis. Dus als je meteen daar voor 500 euro besteed (xbox + games of accessoires) dan issie voor een jaar gratis.
    Wat ik me afvraag is of je hem dan ook de volgende dag kan opzeggen, zodat je het jaar erna geen 20 euro hoeft te dokken?

Ik vind het eerlijk gezegt maar een irritante actie, geef dan gewoon die 10% korting. Op deze manier ben ik eerder geneigd om er niet meer te komen.

Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Vanmiddag langs de Dixons geweest. Het Saint's Row pakket idd voor nog geen 390 euro. Echter wist de medewerker te melden dat je geen verplichting had om nog meer te besteden met die creditcard en je die creditcard bij ontvangst gewoon door kan knippen. Maar goed, misschien toch het spreekwoordelijke addertje?

Denk dat ik het pakket maar bij de MediaMarkt voor 411 euro ga aanschaffen.

8. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    t is zo dat de creditcard het 1e jaar helemaal gratis is. Dus geen administratiekosten of rente betalen over het uitgegeven bedrag.
    En wil je de kaart echt niet hebben kan je m gelijk na 1 jaar afzeggen en heb je geen extra kosten. Dus met die kaart heb je echt puur 10% korting zonder extra kosten. Vanaf t 2e jaar zijn er geen extra kosten voor de kaart bij een besteding van 500 euro of meer.

Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  9. punisher007

punisher007 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oops verkeerde topic ;)

Laatst bewerkt: 12 sep 2006

Deel Deze Pagina