Heb EA gebeld over het zwarte scherm in FIFA 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door Top Cat, 8 nov 2002.

1. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, m'n xbox is dus de laan uit en voor de tweede maal op excursie naar Duitsland hopelijk komt hij genezen en met nieuwe moed terug naar huis want ik heb mij vandaag Splinter Cell aangeschaft en het doosje, boekje en disc zien er zéér mooi uit :'-(

Ik heb het er wel voor over als ik m'n xbox terugkrijg zonder het gekende probleem, maar als het terug dezelfde sh*t is dan weet ik het niet meer.
    Voor alle zekerheid m'n DVD-rom gekentekend op de onderzijde met potlood, wat nauwelijks zichtbaar is als je niet weet waar, zo ben ik zeker dat ik kan controleren of ze wel degelijk een nieuwe erin rammen. Indien niet dan mag de dame van de gamesshop terug bellen naar haar MS-man en zeggen dat zijn opmerking (DVD wordt nu automatisch vervangen) je reinste BS is.

Ik laat het wel weten als ik hem terug heb en wat ze eventueel weten te vertellen als ze in de loop van volgende week of dit weekend eens bellen en als ze niet bellen wat er in hun brief staat.

De andere mensen met probs (Top Cat en whoehaha) laat het ook even weten als jullie iets meer weten van jullie oplossingen. Thx

Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  2. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb xbox trug en geen zwarte schermen meer maar nog wel dat gelees van de dvd.

3. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb xbox trug en geen zwarte schermen meer maar nog wel dat gelees van de dvd.

4. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij is ook terug en voorlopig geen zwarte schermen meer en geen gelees van de dvd dus alles ziet er goed uit hoop dat het voor iedereen die nog probs heeft ook goed komt, je ziet een brief kan nooit geen kwaad en de game erbijstoppen die het probleem geeft.

5. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    zal wel aan de game liggen dan denk?

6. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan het schijfje. De een doet het wel goed en de andere niet.
    Ik denk dat het een kinderziekte is geweest van de eerste schijfjes van FIFA2003.

7. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad ik ga hem terug sturen ik hou jullie wel op de hoogte

8. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook deze week opsturen, had nog geen tijd gehad om naar postkantoor te gaan!!!!

9. samuel

samuel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    problemen met spellen

ik had een probleem bij Project Gotham Racing ik had 4x het spel geruild maar hij wou het maar niet doen
    uiteindelijk xbox naar ms gestuurd en binnen 1 week weer terug
    met Stickers!!!!!
    prima service en me pgr doet het prima gewoon opsturen dus is mijn tip

10. The Exe Master

The Exe Master I want Xbox live!

Leuk Bevonden:
    0
    Jepz ik had ut ook met Cel Damage

11. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb echt vage shit gehad met fifa 2003 bij mij hapert die spel op me xbox als ik weet niet wat. telkens als ik de bal pass of in de lucht trap zie je het beeld haperen. Ik heb Fifa2003 geprobeert bij 3 andere Xbox'en en geen hapering. Ik heb me Xbox dus nu verstuurd met fifa erbij naar de Xbox repair nu nog maar hopen. Maar hebben jullie dit ook want ik vind het acht wel strange.

12. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem nu voor de tweede keer op sturen=( =( hij maakt nog steeds krassen en bij fifa nog steeds irritanbt getik (ik heb spel ook al geruild).
    Ze hebben de vorige keer volgens mij alleen maar testen uitgevoerd en geen dvd speler vervangen echt zeer matige service sjezus.. ik markeer mijn dvd speler sdeze keer echt wel!

13. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    zwaar irri dus

14. XbOx-FiGhTeR

XbOx-FiGhTeR ........

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook me 2de x dat ik me xbox opstuur naar hun. Ik heb hun 2x de zelfde probleem uitgeld de 1ste x zeiden ze ze konden nix vinden FOK HUN, want er is cker wat mis met mijn xbox. laatst belde ik weer naar XBox repair en zeiden ze nu dat ze er alles aan gaan doen om het te fixen SLIJMBALLEN. Ik hoop dat ik een nieuwe Xbox krijg of gewoon helemaal goed gefixed wordt.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik ben nou al bij m'n 10de wedstrijd in de competitie bezig en ik heb al weet ik hoeveel friendlys gespeeld en hij doet het perfect..helemaal geen zwart-scherm
    hij leest wel veel van de cd maargoed..da kan

mischein komt het dat ie het bij mij wel goed doet omdat ik m pas net heb, en dus een verse productie heb...dus dat ze dan goede schijfjes hebben gebruikt..

who knows, maar wanneer ik een probleem ondervind zalk het wel ff melden

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    komt pas als je aan het eind van de cometitie bent...

17. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens friendlies heb je er zowiezo nooit last van, ik alleen tijdens competities en die fillempies van de andere games!!

18. ABundy

ABundy DOH

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij stapgewijs kunnen vertellen hoe dat opsturen van je Xbox terug naar microsoft in zijn werk gaat? Breng je de hele mikmak naar de pplaats waar je hem hebt gekocht of wordt er rechtstreeks contact opgenomen met m$ ? Ik heb er geen ervaring in gelukkig, maar wil me wel vast voorbereiden op de wissel van de DVD, als ik hier zo dde problemen lees. Alvast bedankt!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik heb da filmpje van die andere games ok bekeken en die loopt gewoon zoals ie moet lopen
    ik zal wel een nieuwe "versie" van Fifa 2003 hebben waar die bug is uitgehaald

20. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel en goed geregeld:
    1. bel microsoft op nummer aangegeven
    2. je krijgt een doos thuis daar moet je xbox in en dan verzegel je de doos
    3. laat ups de doos weer ophalen op een afgesproken tijdsstip
    5. ontvang je xbox binnen 5 werkdagen terug
    6. hopen dat ze echt iets repareren

Ik ben echt heel pissig geworden op die gasten, ik bedoel perfecte service maar ga mensen niet naaien door te zeggen dat je iets repareert en vervolgens blijlkt dat er geen verandering te vinden is!

Deel Deze Pagina