Ok, m'n xbox is dus de laan uit en voor de tweede maal op excursie naar Duitsland hopelijk komt hij genezen en met nieuwe moed terug naar huis want ik heb mij vandaag Splinter Cell aangeschaft en het doosje, boekje en disc zien er zéér mooi uit
Ik heb het er wel voor over als ik m'n xbox terugkrijg zonder het gekende probleem, maar als het terug dezelfde sh*t is dan weet ik het niet meer.
Voor alle zekerheid m'n DVD-rom gekentekend op de onderzijde met potlood, wat nauwelijks zichtbaar is als je niet weet waar, zo ben ik zeker dat ik kan controleren of ze wel degelijk een nieuwe erin rammen. Indien niet dan mag de dame van de gamesshop terug bellen naar haar MS-man en zeggen dat zijn opmerking (DVD wordt nu automatisch vervangen) je reinste BS is.
Ik laat het wel weten als ik hem terug heb en wat ze eventueel weten te vertellen als ze in de loop van volgende week of dit weekend eens bellen en als ze niet bellen wat er in hun brief staat.
De andere mensen met probs (Top Cat en whoehaha) laat het ook even weten als jullie iets meer weten van jullie oplossingen. Thx
Laatst bewerkt: 28 nov 2002