Ik zit vast in de Hidden Valley level. Als ik in zo'n truck stap en die tunnel in rij word ik altijd betrapt door die bewakers, zelfs als ik buk wat eigenlijk weinig zin heeft aangezien die kratten niet zo hoog zijn. Heeft iemand wat tips hoe deze level uit te spelen? Het begint aardig te frustreren. Bij voorbaat dank.
Toch die trucks in, wil je Silent Assassin halen. Helemaaal achterin gaan zitten en natuurlijk bukken
he ben je al uit die valley? zit er nu zelf ook in en ik kom er ook niet uit heb je nog wat tips? bv dank.
0_o omfg herinneringen schieten mij te boven dat level is zwaar kut pak natuurlijk eerst je wapens kruisboog enzo en dan de hele tijd afwisseld lopen in die tunenl en bovengronds je hebt namelijk bovengrond stukken die moelijk zijn waar je ondergronds en juist weer makkelijk langs kan en andersom wil je echt silnet zijn doe dat tip 1: pak gewoon die vrachtwagens maar stap wel afentoe uit en pak weer een volgende ze zien je wel maar die vrachtwagen rijd toch te hard tip 2: leg gewoon iedereen om ^_^ tip 3: Saven de tunnel zelf is echt ontzettend lang na die tunnel is enkel naar deur lopen en volgende level/gedeelte begint