nieuw race spel TYPE R

Discussie in 'Algemeen' gestart door gt3, 10 dec 2002.

1. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de site totalxbox.nl staat een stukje over de nieuwe racer die volgens ATLUS de grandturismo beater moet gaan worden.
    Ook staan er een paar screens.
    er is alleen nog niet vermeldt of hij ook in een europa uitkomt.

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Op de PS2 is er wel een Type S racing uitgekomen (poos terug) en die was zwaar klote.

3. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    izjn ze vand ezelfde makers oppinie?

4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijken wel GBA screens.

Maare, Atlus was/is toch één van de bedrijven waarvan geruchten gaan dat MS er interesse in had om er een 2nd party van te maken ?

5. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen wel een beetje optimistisch blijven,want een grandturismo beater kan de xbox wel gebruiken.

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    beetje ERG oud nieuws......

7. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dit stond vandaag pas vermeldt op die site maar als jij het zegt.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Deze titel is op de E3 aangekondigd :+ Few months ago!

9. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    O sorry daar wist ik niks van want ik heb ook sinds kort pas een xbox,maar ik hoop dat dit echt een gt3 beater gaat worden omdat ik mijn ps2 voor de xbox verkocht hebt.

10. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    racing evolutione lijkt me al GT3 beater genoeg ..

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vin sega gt 2002 al uiterst voldoen

12. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, Sega GT 2002 is voor mij al de GT3 beater. :D

13. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Id, Sega GT2002 is voor mij ook een GT3 beater, maar veel alternatieven zijn er momenteel ook niet voor de Xbox ;)

Maar deze Type R ziet er id goed uit:

Laatst bewerkt: 11 dec 2002
  14. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien offtopic maar rij jij zelf ook in een vtec of niet,want dit rijd echt waanzinnig.
    ik hem die van mijn getuned en komt binnenkort een turbo of supercharger op. 265pk!!!!!! en een koppel van 235nm niet slecht voor een 1.6vti.

15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het echt of in het spel ? In het echt heb ik wel Honda gereden (o.a. 1.6vti), maar heb nu een Subaru tzt hopelijk met ongeveer 260-270pk :) In het spel heb ik de nieuwe Type R gereden en maximaal 270pk uit kunnen halen. Daarna Subaru (max 440pk ongeveer) en nu een Nissan (563pk) en een Ford GT (700 nogwat pk).

Nadeel van de Honda motoren (in het echt en het spel) is dat je al snel aan dure aanschaf overmoet gaan om meer pk's te krijgen. Een turbo is op dat gebied wat makkelijker. Maar VTec still rules !!!! :)

16. gt3

gt3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een civic sedan vti uit 1998 nu met 185pk ,verlaagd,dc sports header en een voledig in en uitlaatsysteem van rvs.
    Subaru is ook heel vet en heel snel en plakt echt op de weg.
    misschien kom ik je wel een keer tegen bij het stoplicht:+

laterz

17. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgesproken ;)

Voor de Subaru wel verschillende Honda's gehad en ik blijf (dat blijkt wel uit mijn naam) altijd een fan van Honda, alleen op het moment van kopen hadden ze niet echt iets wat ik wilde hebben. Probleem is dat het een station moest worden voor onze hond, maar dan snel en Subaru had iets in de aanbieding, de Impreza Plus GTT. In feite net zo snel als een normale Impreza GTT, echter met extra ruimte voor de hond ;) Bij komend voordeel is dat je het model haast niet ziet rijden, maar dat komt ook omdat niet iedereen er fan van is. In Engeland rijden er veel meer van. Zelf nooit één in Nederland hiervan zien rijden. Ook bij onze club (Extreme-Machines)zit er maar één andere Plus GTT.

Maar goed, back to topic ;)

18. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Prelude is wel een vette Honda. Of Integra.

Ikzelf ga over 2 jaar (als ik rijbewijs heb) voor een Celica 2.0 GT uit '94/'98, 6e generatie... M'n broer heeft er nu ook één met bodykit, dikke uitlaat, luchtfilter, you name it. Prachtige auto...

Tip! Kom elke vrijdagavond vanaf ongeveer half 9 in Zoetermeer... Is vlakbij de McDonalds, niet te missen. Ik weet verder niet waar het is, maar als je in Zoetermeer bent moet je gewoon een getuned bakkie volgen, dan kom je er vanzelf. :D

Okee... Wie opent er ff een auto-topic in het Offtopic forum? :D:D

Deel Deze Pagina