Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat heb ik dus een paar keer al gedaan, dan gaat het alarm af. Dan heb ik dus de lijken niet goed verstopt. Suggesties waar ik ze het beste neer kan leggen?
     
  2. Die eerste achter die boekenkasten. Die volgende 2 heb ik in dat kantoortje neergepleurt waar je het balkon op moet. En die chauffeur heb ik neergeslagen, door zijn kop geschoten en in een donker hoekkie in de garage gelegd.
    succes ermee.!!
     
  3. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ik zal het proberen.
     
  4. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi @ll

    Ik ben nieuw hier 8)

    Maar goed, Splintercell :D Kzit nu in dat level waar je die gijzelaars moet beschermen. Alleen het lukt niet echt, het 1ste groepje krijg ik wel dood. Maar ... dan hoor je zon radio ofzo en komt er nog een groepje manne! Ze gooien allemaal granaten en dood gijzelaars
    :'-(

    Heeft iemand tips kzelf heb ik maar 40 kogels en 20 voor die kleine, 75% health geen granten en wat standaard gadgets.

    (die ammo in die ruimte heb ik al opgepakt/ hoewel ammo niet zon heel groot probleem is. Het zijn de hoeveelheid poppetjes die overalvandaan komen en ik kan niet met 40 kogels gewoon een beetje rondschieten. en met 60 lijkt me ook nie)

    Hoe hebben jullie dit gedaan? Zit er zwaar over te denken maar het level overniew te doen en wat zuiniger aan te doen met mn stuff. Of heeft iemand tips! :confused:

    (Ja, kheb ook al 1 van die machinegeweren aangezet, dat had ik zelf ook wel al bedacht :+ )
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ok, three dee, dit is de tijd om je gadgets te gebruiken. Dus wallmines plakken, gasgranaten gooien, frag granades werpen, dat soort shit. Als je die niet meer hebt: sterkte..... :{

    Vooral de wallmines zijn handig. Plaats ze aan het begin, maar niet te dicht bij elkaar.

    Oh enne, schiet van te voren ff alle lichten uit (behalve die grote, want die kunnen niet kapot), dan ben je een stuk minder goed zichtbaar.

    Als ik jou was zou ik de gun bij de chinezen aanzetten, en zelf bij de soldaten gaan zitten. En dan afwachten.....

    suc6!
     
  6. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Wallmines 0_o ok ben in het hele level 1 wallmine tegengekomen. Onderaan de trap bij die comp. maar kstond de hele tijd in lichtelaaie =( dus die heb ik laten zitten :9

    Lichten heb ik gedaan maar meeste kunne niet kapot :'-(

    En als ik de gun bij de chinezen aanzet, moet ik die aanzetten terwijl ze er al aankomen :confused: want nadat je die chinees gesproken heb begint de hele toestand.

    :confused: sam en ik worden hier niet blij van :+ iemand anders nog tips :)

    en grenades noppes nada :mad:
     
  7. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat dezelfde level waar je door een mijnen veld moet lopen..met zoeklichten??
    zo ja...dan weet ik ff dat ik zuinig moet zijn met die dingen8)
     
  8. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad das helemaal begin :'-( ben nooit zuinig als ik geld heb geef ik het uit als ik wapens heb gebruik ik ze :D
     
  9. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    whehehe daar heb ik nou ook last van:D

    aangezien ik nog in het begin van de level zit ...ga ik maar ff overnieuw beginnen:) ik heb al aardig wat weggeschoten:+

    is dit trouwens het laatste level???:eek:

    zo niet..hoeveel levels komen hierna nog:9
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik hoop dat je je checkpoints niet over elkaar hebt gesaved. Dan ben je namelijk flink de lul. Zo niet, it's your lucky day! Pak dan ff het vorige checkpoint, en neem wat 'voorzorgsmaatregelen' (lichten uit, wallmines e.d.). Als het goed is zijn er 3 wallmines verborgen in het level, misschien zelfs wel meer. Check de satchels die guards droppen, daar zitten vaak goodies in. En in al die stallen ligt ook een hoop verborgen.

    Tip: wees zuinig met je ammo dit level: you're gonne need it at the end.

    En dit is niet het laatste level, hierna komen er geloof ik nog 2 of 3 (9 in totaal).
     
  11. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt vrij makkelijk....dank je!
     
  12. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed dat je zegt hoe ik moet gooien. Want dat ik ik in m'n uitgebreide trainingskampje niet echt gehad geloof ik?
     
  13. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Originally posted by Tha_OFFiCial
    Ik zit duz vast en level 1 kan iemand mij vertellen hoe ik verder kom ben boven aan een trap als je dan links de hoek om gaat heb je een donkere ruimte met 2 mannetjes er in en in die ruimte zitten 4 deuren met daar van de achterste twee opslot heb de mannetje al gedood en de deuren op gedaan heb alle computers gecheckt maar kom niet verder

    HELP ME


    Hotshot:
    Je grijpt de eerste, je zorgt ervoor dat dat ander mannetje je niet hoort...je gaat terug naar beneden met die 1ste gast die je hebt gegrepen...daar beneden bij de bali sla je em neer...je gaat terug...en je sluipt naar die andere toe...idem..dan moet je eerst naar de 2 deuren gaan die op slot zitten..je pakt daar wat er te pakken valt..je gaat terug..dan zitten er 2 andere deuren die open zijn...in één van die kamers zie je zo'n gordijn met een schaduw van zo'n man..neer slaan........computer checken blabla terug naar beneden gaan..bij de voordeur staat iemand op je te wachten..mission complete..

    Daar ben ik nu ook
    vandaag gekocht namelijk maar ik krijg die deuren helemaal nie open man. Ik heb al uren aan dat linker pookje gedraait maar ik hoor niets:confused: bij allebei die deuren niet
    Kunnen die wel open??
    zo ja hoe doe je dat nou je moet toch alleen met linker pookje draaien
     
  14. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben de LUL :{

    hoogenst 3 save points eerder maar wta wil met ruimte voor 3 save points :{ naja die stallen maar is grondig doorzoeken en satchels pak ik altijd maar meestalk ene vage datstick ]:-
     
  15. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    kep nu al half uur rondjes gedraait
     
  16. Yeroon

    Yeroon Shmoob

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in de Abatoir waar die Amerikanen gaan geexecuteerd worden live op het internet. Ik zit in de courtyard waar die mijnen liggen. Maar ik raak hier niet weg! Er is op het einde van de courtyard een nis waar twee vuilnisbakken staan. Daarboven is een gang maar daar raak ik niet... Weet iemand hoe dat hier moet thanks!
     
  17. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    spring schuin tegen de rechter-muur naast de gang boven je waar je verder moet... :) capiche?

    suc6 ;)

    mzzl munch and abe
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2002
  18. Yeroon

    Yeroon Shmoob

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Spring schijn? Wabliefteru? Hoe moet je schijn springen? Bedoel je schuin? Hoe moet je dan schuinspringen :confused: Versta er niets van...

    Vanop zo een van die vuilniscontainers die in deze ruimte staan?
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2002
  19. Yeroon

    Yeroon Shmoob

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het!!!!!!!! Sweet!!!
     
  20. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    wees zuing met je ammo ;) :'-( :'-( :'-( :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina