Enchanted Arms

Discussie in 'Algemeen' gestart door SoulFighter, 19 okt 2005.

  1. x-box man

    x-box man see you on 360 live!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat spel ook op live gespeeld worden dan???
     
  2. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaahaa!! het kan op live... 1 vs 1 gevechten...

    jammer dat ik er bijna nooit iemand zie....
     
  3. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het vanavond proberen denk ik om live te spelen. Heb alleen offline mode gespeeld oftewel storyline. Heb wel voldoende golems. hoewel ze maar net oplv 20 zijn.
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb even online gespeeld en ik vond het maar suf. Misschien als de golems wat sterker zijn of als ik boeiende golems kan inzetten (heb ze tot nu toe allemaal want pluis alle suit.Heb al een paar coole gezien maar die zijn momenteel nog te sterk (anubis, black dragon, en als die shrine golems.) zodra ik die heb kick ik wel iemands ass.

    Ik zelf gebruik vooral me karakters maar weet iemand of er nog meer playable karakters bij komen. zit zelf te hopen dat toya weer terug komt uiteindelijk of dat ik mystery man in me partij krijg al -->

    ( heb ik het gevoel dat het eigenlijk makoto is maar de zingende gaylord is ook grappig.
     
  5. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten. Ik hoop wel dat er wat meer characters inzitten, maar denk dat het hierbij zal blijven. Denk dat je uiteindelijk iedereen wel kunt hebben, maar eerst moet redden. Ik denk dat de mystery man die homovent is haha. lijkt erg op elkaar, maar kan me ook vergissen natuurlijk.
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn zit k net lkkr te spele stop k ff om gamkings te kijke is t een f*cking herhaling, maarja dit spel wordt steeds vetter
     
  7. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik zit nu op 96%, moet tegen de queen of ice vechten, heb al mijn ventjes op lvl 50 en nog krijg ik haa rmaar voor de helft dood. Ze is super irritant
    hellllppp:confused:
     
  8. Sanderlagrande

    Sanderlagrande The master of gaming

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je niet kunnen helpen. Zit precies 80% onder je. Op 16% dus. Hoe lang heb je erover gedaan om zo ver te komen?
     
  9. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    damn dat jullie zo ver komen... ik zit pas op 11% :p
    ik had niet echt tijd om te kunnen spelen. gister hele avond zitten
    spelen.. ik ben niet echt een RPG fan. maar dit echt leuk..
    had vroeger FF gespeeld totdat de disc ging haken, alle save games
    waren naar de klote... dus was ik ook gestopt.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    FFVII toevallig? Heb ik nl ook gehad :mad:
     
  11. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm ik weet niet meer welke deel het was. zat in ieder geval een zwart mannetje erin met een bruine hoed. gebeurde nadat de schip ergens in was gevlogen. maar ja ik wil spelen :p... ben nu aan het werken
     
  12. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 36 uur gespeeld
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    capcom, dat zeg ik toch ook in me spoiler? misschien moet je die mooie visie even in spoiler zetten is wel zo leuk...
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie al uit? Huh? :D YAY! Is hij echt uit of hebben jullie van die versies van Amerika of japan? :p Zo niet waar heb je ze dan gehaalt?GIMME :D En die golems zijn ervoor zodat je ermee door gaat spelen! En als die uit is dan doe ik dat ook :D
     
  15. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou tricker, vorige week lag hij al in de schappen van Free Record Shop. Ik was zelf nog aan het twijfelen tussen TestDrive Unlimited en Enchated Arms. uiteindelijk heb ik beide spellen gekocht. ik heb gewoon Europese versie van Enchanted Arms. nou je moet meer de stad ingaan, zo kom je ook achter of er nieuwe spellen ligt of niet. of even aan de medewerkers vragen. zij weten ook meestal wanneer de spellen binnen komen. nou veel plezier nog als je hem hebt gehaald.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Nee ik heb hem nog niet gehaalt!? Maar is hij vet dan? Ik ben fan van dat soort games :D!
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb het spel nu een weekje en vind het een prima RPG, er zitten leuke elementen in maar het spel heeft ook wel zo zijn minpunten imo. De battles zijn leuk maar het heeft weinig met strategie te maken, als je team sterk is dan zijn deze battles alleen maar irritant aangezien je bij elke 10 stappen wel een battle moet doen.

    De golems vind ik een leuke toevoeging, alleen kan je een hele sterke golem al snel in het spel krijgen waardoor het spel te makkelijk word. De uitdaging zit em dan alleen nog maar in de echte bossbattles.

    Daarnaast leggen ze in het begin elk dingetje uit, hoe je moet zwemmen, hoe je een trap op moet gaan en hoe je op een knop moet drukken. Het stomste is dat dit allemaal met de A knop gebeurt dus dit is onnodige dialoog.

    Het is wel leuk dat je per personage zelf je aanvallen in kan vullen, je kan zelf kiezen of je een personage bepaalde aanvallen aanleert. Er is altijd genoeg keuze tussen de Golems, je kan een leuk aanvallend team of juist een verdedigend team opstellen.

    Desondanks de minpunten die ik net heb benoemd ben ik zeer verslaafd aan deze game, het verhaal is wel leuk maar niet bijster orgineel en toch wil ik elke keer verder spelen. Ik zit nu pas met 15 uur spelen op 40% ofzo maar het spel verveeld mij nog niet echt, heb al wat attributen op max zitten.
     
  18. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    hoewel het onnodige dialoog is hebben ze het wel heel humoristisch aangepakt.. zoals toen ze gingen vertellen hoe je moest klimmen op een trap :p_O_
     
  19. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha idd, death end of the way :p
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja atsuma is ook neit het snuggerste figuur.
     

Deel Deze Pagina