Xbox 360 koopjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tr@m$, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

    basovich Guest

    ik zie wel wanneer ik wordt gemaild, ze kunnen toch niet zomaar nog eens 30 euro van je rekening afhalen:eek:.
     
  2. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat frs in de komende weken veel administratieve handelingen moet maken.

    Dat mogen ze niet doen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  3. numericword

    numericword Dutch Vengeance

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook besteld. Tnx voor de tip.:D
    Nu nog ff afwachten hoe het afloopt.

    release date staat op 17 nov volgens xbox site
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  4. basovich

    basovich Guest

    kan iemand ff een mail sturen ofzo? ik stuur hem dalijk als ik terug ben van bijles;)..heb er nou geen tijd meer voor.
     
  5. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een mail sturen? Je gaat er toch vanuit dat ze de juiste prijzen hanteren. Ik ga geen slapende kinderen wakker maken.
     
  6. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het eens met animal inderdaad ;)
     
  7. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Besteld met free-id, 26,99 \o/
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    ik mail wel ;)
     
  9. 265cage

    265cage Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ook maar gelijk 2 besteld :D

    nu maar afwachten
     
  10. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Betaald via Ideal, heb meteen de bevestiging zwart op wit.

    Doordat er €30 gevraagd wordt is het niet aannemelijk dat een fout is, anders dan dat er bijv. €0,02 staat ofzo. Ook omdat het een preorder is (kan zijn dat ze deze game tegen een stuntprijs leveren) lijkt het mij gewoon redelijk om aan te nemen dat dit de correcte prijs is ;)

    Er staat ook op de site (heb ik een screenshot van) dat ze de game zo snel mogelijk bij de release leveren. Dus het lijkt mij redelijk als ik het spel krijg in de maand dat het ook in de winkel verkocht wordt.

    Loopt er echt iets mis of moet ik te lang wachten of is er een andere mooie aanbieding (of als het een bonus dvd ofzo is 8)) dan stuur ik het spel binnen 7 dagen weer terug. Kost me dan €3,50 in totaal aan verz. kn. ;)
     
  11. SarcasmO

    SarcasmO Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook besteld en direct betaald met ideal.
    Natuurlijk ook nog wat screenshots gemaakt en nu zien we wel hoe het afloopt:thumbs:
     
  12. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij niks uit als ie in 2099 komt, tegen die tijd is het wel een collectors item *) .
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit: foutje;)
     
  14. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt geen €30 gevraagd maar €29 euro. Dan is het minder aannemelijk. Kijk eens naar je numerieke toetsenbord en denk aan iemand met dikke vingers. Bovendien staat er nergens bij dat het om een stuntaanbieding gaat. Als ze zulke lage prijzen hanteren hadden ze dit vast wel gedaan, omdat dit goede reclame is. Nou ja, we zien wel hoe het afloopt.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo, besteld :)
     
  16. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS zal het spel nooit voor die prijs gaan verkopen denk ik:

     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Klopt, merken ze dan wel ;)
     
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij is dit de belangrijkste zin:

    "2.3 Een overeenkomst komt tot stand op het moment dat een orderbevestiging aan de Koper per e-mail is verzonden naar het door Koper opgegeven e-mailadres."

    FRS zal zich op dit artikel willen beroepen:

    "3.3 De Koper is de prijs verschuldigd die Free Internet Shop N.V. in haar bevestiging conform artikel 2.3 van deze voorwaarden aan haar heeft medegedeeld. Kennelijke (manipulatie-)fouten in de prijsopgave, zoals evidente onjuistheden, kunnen ook na de totstandkoming van de overeenkomst door Free Internet Shop N.V. worden gecorrigeerd."

    Evidente onjuistheden dus. Wat dat is wordt in de wet geregeld, niet door FRS. Wat geldt vlgs de wet is of het aannemelijk of redelijk is dat deze prijs wordt gevraagd.
    Dat iemand daar niet kan typen en controleren wat ze op de site pleuren, kan ik niks aan doen en hoef ik ook geen rekening mee te houden. Het gaat namelijk om het absolute bedrag dat er gevraagd wordt voor het product, evt. in vergelijking met andere webshops.

    Ik vind dat ik kan aannemen dat dit geen fout is aangezien er een redelijke prijs gevraagd voor het product wordt gevraagd. Het kan immers een speciale actie zijn, zo worden er meer games met dezelfde prijs verkocht als deze zijn afgeprijsd. Tevens wordt er nog steeds een behoorlijk bedrag voor het product gevraagd, het is niet gratis ofzo.

    Maarja, dat is natuurlijk allemaal theoretisch. Ik wacht geduldig af hoe het loopt ;)
     
  19. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien vanleest van hetzelfde moederbedrijf is staat ie daar ook voor 30 euro.

    Heb dit trouwens ook eens bij bol.com meegemaakt, lineage 2 voor 20 euro geloof ik. Half tweakers bestelde hem toen, maar toen ze er achter kwamen, annuleerde ze alles en kreeg iedereen de kans om hem opnieuw te kopen voor de volle prijs.
     
  20. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die GoW nou bestellen. Het lukt mij niet, ik heb net een account aangemaakt enzo, verder kom ik niet. Hij blijft ook zeggen dat er niks in mijn tasje zit, als ik erop klik die ik gewoon GoW staan.

    Bestel hem wel bij Van Leest, daar doet die het wel.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina