1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

waarde van de xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Topjob_86, 10 sep 2006.

  1. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Een woord:XBox 360
     
  2. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Et zal niet direct verdubbelen door die feiten denk ik :p
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen jammer dat er nog geen goede games voor zijn.
    En goede games voor de xbox heb je al voor 15 euro.
    Ach je praat over een klein verschilletje van een paar euro
     
  4. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEN GOEDE GAMES :lol: !? nou dan weet ik het niet meer , ooit gehoord van : Dead rising,saints row,test drive unlimited.Met nog veel coole releases in oktober en november.Natuurlijk heb je xbox games voor 15 euro maar ja als je die games nieuw kan noemen weet ik het niet meer.maar ik snap dat sommige mensen een xbox 360 niet kan betalen want niet iedereen heeft zoveel geld over voor een game console dus ik leef meeO-)
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead rising,saints row,test drive unlimited leuke games maar bijzonder nou nee.
    En ik heb ze alledrie dus ik weet hoe ze spelen en eruit zien.
    Maar het gaat toch ook niet om nieuwe games er zijn gewoon goede games al voor de oude xbox.
    Wat is bv het verschil tussen pg3 of pgr2 precies de graphics en de prijs voor de rest hetzelfde waar pgr2 de winnaar is.
    Saints row hetzelfde laken een pak, leuk maar san andreas is net zo leuk en heb je voor 15 euro.
    Oke sr is mooier maar voor de rest is san andreas vele malen groter.
    En ja zo kan ik nog wel even doorgaan,
     
  6. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat het om mooiere graphics.Dat is een heel sterk onderdeel in next gen gaming.Daarvoor haal je een xbox 360 in huis om te zeggen :Tering wat een graphics.De gamplay kan wel beter zijn maar daar heeft iedereen zijn eigen mening over .Maar zoals ik al zij Het beste kom nog in oktober en november en dat is wel erig dicht bij !
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel sterk onderdeel van next gaming.
    Ja je zegt het maar welke mooie spellen heeft de 360 nu echt.
    motogp frame drops tearing,sr vreselijke tearing,lotr of the rings framedrops.
    Kan jij nu echt bij een spel zeggen tering wat mooi.
    Het beste komt nog in oktober en november goh wat leuk hij is al bijna een jaar uit en nu moeten we het hebben van 2 lullige maanden.
    Maar goed zoals jezelf zegt ieder zo zijn mening en mijn mening is dat ik echt niet onder de indruk ben van mijn 360.
     
  8. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet opscheppen maar je zou het beeld bij mij thuis eens moeten zien. Ik heb mijn 360 via component aangesloten op een 42" Philips plasma en het beeld is werkelijk waar schitterend (720P). Ik kan de grasprietjes zien bij Call of Duty en de zweetdruppels tellen bij Fight Night 3. Dat kon mijn oude Xbox toch echt niet tevoorschijn toveren. Ik verbaas me elke keer weer hoe mooi het allemaal is.
     
  9. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Saints Row heeft gewoon veel betere gameplay en deed de digen goed waar San Andreas de fout inging.
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is ook maar puur een mening.
    Saints Row mist ook de nodige zooi, waar zijn bijvoorbeeld de motoren of helicopters?
    Tasso heeft voor een groot deel wel gelijk, er zijn maar weinig echte toppers uitgekomen van lauch tot nu, en binnenkort komen dan de goede spellen, of zijn net gereleased (Gears of War, Saints Row etc), maar dan is de 360 al een ruime tijd gereleased, dus hebben de mensen die er een gekocht hebben lange tijd moeten wachten op de échte toppers.
    Natuurlijk geld dat niet voor iedereen, de een vind andere spellen leuk dan de andere.
    Niet dat ik vind dat er alleen maar slechte spellen op de 360 zijn uitgekomen, zeker niet, ik wil alleen maar zeggen dat tasso niet alleen maar ongelijk heeft.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zijn de xbox spellen nu erg goedkoop, zelfs voor de toppers! Maar veel mensen hebben de meeste spellen al gespeeld. En dan moet je voor nieuwe games wel naar de 360. Aangezien er voor de xbox niks meer komt.
    En of er echt goede spellen voor de 360 zijn sinds de lauch, voor de één wel, de ander niet. Voor mij zijn er genoeg goede games voor de 360 geweest tot nu toe. En tja, de meeste games komen in de maanden oktober/november.
    Dus heel raar is het niet dat nu de beste games pas komen!
     
  12. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk want de xbox 360 werd gelauncht naar die maanden maar je hebt gewoon echt tijd nodig om een goed spel er voor neer tezetten nou en met de aankomende releases is het geweldig.De xbox is denk verledentijd (eigenlijk best jammer:'-( )Maar goed ik heb een 360 dus ik treur niet}:]
     

Deel Deze Pagina