Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    De games die ik vet vind zitten er zeker tussen
    wil zeker geen Wii ofsow heb een paar jaar geleden een gamecube gekocht is me niet zo bevallen en de ps3 is te duur eigenlijk makkelijke keuze :p
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan kan je met een gerust hart een xbox 360 kopen .. dan kan je volgend jaar sparen voor een nieuwe tv of 24-uur internet ;)
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik heb het probleem dat ik mijn arcade games niet kan spelen zonder live ingelogd tezijn.
    er staat dat ik alleen maar trial kan spelen.



    kent iemand iemand dit probleem en weet iemand de oplossing.

    bvd
     
  4. AvanCade

    AvanCade Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nu de enige die last heeft van framerate drops/vertragingen/haperingen? Zoals bij bijvoorbeeld Saints Row, deze heeft daar enorm last van. Een klein beetje bij ingame filmpjes, maar enorm als je bijv drug trafficing doet, of 5 sterren politie achter je aan hebt en 3 politie wagens op 1 scherm. Het begint nu best storend te worden.
     
  5. AvanCade

    AvanCade Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is je memory unit geen 64mb. Als je voor je PC een harde schijf koopt van 250GB, is dit marketing taal. Je krijgt in werkelijk minder en dat heeft met bits en bytes e.d. te maken. Om het verhaal kort te houden, de grootte klopt wel degelijk.
     
  6. da_ruub

    da_ruub Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    320
    Geen geluid

    waarde lezers,

    ik heb mijn xbox360 aangesloten op m´n externe geluidskaart via een optische kabel. Als ik aan het gamen ben, of ik zit in het menu van de xbox dan heb ik gewoon geluid.
    Als ik, daarentegen, een film opzet moet ik het zonder geluid stellen.
    Is er iemand bekent met dit probleem?
    Of heeft iemand anders misschien een oplossing?
    Ik hoor het graag.

    Ciao Ruub
     
  7. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een luie vraag als het mag. Ik heb gisteren ook een Xbox360 gekocht (met Samsung drive, dus die is stiller dan die Hitachi drive), maar ik weet niet hoe die xboxguide knop nou werkt. Ik weet wel dat als ik m ingedrukt houd, hij aan of uit gaat, maar er staat 1,2,3 en 4 in de hoeken en in de hoek 1 is ie verlicht. Ik kan niet die andere hoeken indrukken ofzo, tenminste lijkt. Hoe werkt dat nu precies?? ALvast bedankt!
     
  8. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de Xbox360, is het mogelijk om virussen mee te kopieren met bestanden zoals afbeeldingen enz..? Alvast bedankt, Sander.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    vast niet. als dat wel mogelijk zou zijn, dan haalt het toch niets uit op de 360, tenzij het virus speciaal voor de 360 is gemaakt.
     
  10. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat geeft aan welke speler je bent, een, twee, drie of vier. Dus als je alleen speelt is het altijd de linkerbovenhoek die verlicht is.
     
  11. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die kort indrukt krijg je je xboxguide. druk je die langer in dan kan je hem aan en uit zetten...
    met die info van The_gamer is het zowat alles wat ie kan doen.
     
  12. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt logisch! :) Bedankt voor je respons! En Edris natuurlijk ook :)

    Ga weer ff verder kijken wat dit ding allemaal kan...
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  13. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, waarom hoor ik als ik mn dvd's afspeel gestotter in mn geluid??!! Ligt niet aan mijn geluidssysteem, want de muziek op mn PC is wel gewoon zoals altijd. Ligt dit dus aan die 360?
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gasten, heb ff een vraagje. Iedereen weet natuurlijk wel dat de 360 best wel aardig heet wordt. En als je hem in een kastje hebt staan is dat alleen maar erger. Maar nou zag ik toevallig dat je coolers voor je 360 kan kopen. Nou vraag ik me dus af of jullie hier ervaring mee hebben. En of dit wel echt nu heeft. Alvast bedankt!!!
     
  15. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb gehoort dat het geld verspillen is.
     
  16. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het normaal dat de voeding veel lawaai maakt, het is een vrij hoge toon die zelfs harder klinkt dan de Xbox 360 zelf.
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat er wel een fan in de voeding zat... en die kan geluid maken, maar als je echt denkt dat het geluid te hard is, dan moet je maar ff bellen naar micosoft
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand AUB hulp gewenst. Ik probeer mijn xbox360 op mijn Laptop aan te sluiten en heb netjes media connect van internet gedowned. Dat is netjes gelukt, MAAR ondanks dat mijn pc wel mijn 360 vindt, vindt mijn 360 NIET mijn pc. Hoe kan dit?? Ik heb al op internet rond gespurt maar ik word gek. Het lukt niet. Mijn LAptop maakt trouwens gebruikt van draadloos internet maar dat heeft er toch niets mee te maken??
     
  19. theebag

    theebag Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik dan alles moeten terugsturen of enkel de voeding ?
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat hoor je dan wel:p. Either way kost je het je niks (bellen naar 0800 023 3894)

    Gisteren was trouwens m'n Xbox omgevallen, gelukkig deed alles het nog perfect:). Laat 'em nu wel gewoon liggen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina