Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De limited edition gaat volgens mij 70 of 74 euro kosten en niet 65 (zelfde als de normale versie) ;)
     
  2. Cizzler

    Cizzler Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    In de basis klopt dit idd, alleen gelijk hebben en gelijk krijgen ligt in de praktijk vaak wat moeilijker. Zeker omdat het hier een pre-order is, kan ik me best voorstellen dat ze hem gewoon niet opsturen voor die prijs. Bedrijven weten ook wel dat mensen geen rechtzaak aan gaan spannen om 30,-. Als je iets in de winkel koopt met een prijsfout heb je het tenminste al in handen. Ik hoop dat de FRS in dit geval netjes handelt.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft het preoderen van een game te maken met fanboy-gedrag of het boosmaken van fanboys :confused:
     
  4. Dioxic

    Dioxic Guest

    lOL jezus, wat zijn jullie blij om een 30 euro korting, ik bedoel.. hadden jullie er adners geen 30 euro meer voor over ? laat maar zien dat je weinig geld hebt of zo

    /Mod Je bent er inmiddels al op aangesproken, stop er dan ook mee. Laatste waarschuwing. -Arjan
    /Mod Als de andere mensen nu ook niet meer op zijn oude berichten reageren, hoeft hij er ook niet meer op in te gaan. -Arjan
     
  5. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister dus ook ff Gow besteld, ik ging er van uit dat ik de betalingsgegevens wel via de emeel zou krijgen, nou niet dus, die moet je van het scherm overschrijven, had ik dus niet gedaan.

    Ik bellen vandaag want er stond ook niets in mijn orderstatus, krijg ik een aardige mevrouw aan de lijn die me dus uitlegt dat ik alles op had moeten schrijven, maar ze zou me de gegevens wel even melen.

    Ik denk nou komt het, betaal ik er zeker gewoon 65 euro voor, maar nee hoor gewoon 29,99, das netjes toch?
     
  6. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    omfg dat is vet :) wil dus zeggen dat we hem nu zeker voor 30 piek hebben, wie is er nou geownt :D.

    /me doet een vreugde dansje op het kantoor :)
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel lievv van ze. Hopelijk en blijkbaar weet Hans hoe hij met dit soort dingen om moet gaan, want stel dat hij ons wel de volle prijs zou laten betalen, dan krijgt de FRS een slechte naam. En die naam is nu nog erg goed.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    geen negatieve publiciteit dus :)
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeps, dat kunnen ze niet gebruiken.
    En als alles klopt wat sommigen mensen hierboven zeggen...:thumbs:
    Ik hoop het beste.
     
  10. timmy

    timmy Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je heus niet als je hem hebt besteld voor 30 euro dat je dan opeens 60 moet betalen dat is alleen maar slechte publiciteit.
     
  11. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    En dat mag zelfs niet. Overeenkomst is overeenkomst.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Damn!
    Kom net pas Online!

    Dus heb hem nu gewoon niet meer kunnen Pre-orderen voor die 30 euries!
    Of zal ik een verhaaltje kunnen ophangen, dat al mijn vrienden op Xbw wel een Exemplaar van 30 euries hebben en ik niet!
    Misschien dat ik er dan ook eentje nog kan krijgen voor dat prijsje :cool:!

    *
    Het is immers toch vervelend om nu weer de enige te zijn, die hem straks voor de volle mep moet halen=(
     
  13. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    jammer dat ik het gemist heb :mad:

    maarrr, die pre-order kameo heeft nog steeds excact dezelfde code's enzo als GoW dus, als je hem bestelt. Krijg je dan Kameo of GoW omdat ze op de codes en niet de namen verzenden?

    Het lijkt me het proberen waard, alleen durf het zelf niet aan :p
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn meerder die hem niet met korting hebben hoor. Misschien kan je met iemand anders vast een 'overeenkomst' maken die er 2 of meer hebben besteld.:+

    Ik ben iig blij dat ik het op tijd door had:)
     
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja de adviesprijs ja, maar je kan 'm altijd wel voor 10 euro goedkoper krijgen. Ik ga 'm voor 60 euro scoren.
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er niet toevallig iemand gebeld ofzo?
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    welke betalingsgegevens? En wat staat er eigenlijk bij iedereens order status?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zelfde als op pagina 1 post 1 ;) betaald (aantal) Gears of War en de prijs
     
  19. Urtica

    Urtica Levensgenieter

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister ook nog weten te bestellen:D

    Ik heb vorig jaar trouwens het vak recht op school gehad, en daar heb ik geleerd dat wanneer je er vanuit kunt gaan dat er een normale prijs wordt gevraagd en er een overeenkomst is gesloten, de winkel er niet zomaar meer onder uit kan. Als er nou 0,05 had gestaan, was dit niet een normale prijs geweest, maar met 30 euro kun je er best vanuit gaan dat er sprake van een actie is. Er is ook een overeenkomst gesloten, omdat er een bevestigingsmail is gestuurd. Ik denk dus dat we wel een aardig grote kans hebben:)

    Mocht de prijs toch nog omhoog gaan, kan ik hem altijd nog annuleren, betaling is toch met acceptgiro.
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    de datum is nu ook aangepast tot het goede :)
     

Deel Deze Pagina