FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    De spelers kunnen nog wel wat beter maarja
     
  2. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand de pc demo al geprobeert?
     
  3. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ja ff gespeeld, alleen heb nu ff geen gamepad.
    Dus met keyboard gespeeld.
    Je kan kiezen uit barca, manutd, acmilan, oly. lyon en een mexicaanse team.
    De graphics vond ik crap, het is gewoon de normale engine dus niet next-gen helaas.
    De balfysics lijken iid verbeterd te zijn de bal is vrijer en dat maakt het dribbelen voor het oog een stuk realistischer. De lange ballen lijken ook geen pisboogjes meer. Dat is het enige wat mij op dit moment opvalt. De rest kon ik niet goed testen, vanwege crappy keyboard.
     
  4. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    pc fifa 07 demo versie is het zelfde als al die andere btw je hebt egt niet die nieuwe trucjes. hijs dus echt kaks.. :confused: helaas.. maare hopen dat die xbox360 veel anders wordt. btw grafisch istie niet top op de pc maja je hebt een lage resolutie die je kan instelle.. maar tot nu toe nog niet egt blij ervan..

    hopen dat de 360 versie veel en veel btr wordt..
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind hem op de pc best goed ! hij speelt lekker weg hoor! en grafisch is het idd de oude engine, maar met de demo expander kan je de resolutie omhoog schroeven en dan ziet het er nog redelijk uit .

    Verder is de bal controle flink verbeterd ! en het gevoel van realisme ook !
    Ik vind het hele spel een flinke stap voorwaarts. En misschien schaf ik hem wel aan naast pes6
     
  6. erikvanrossem

    erikvanrossem Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die zeggen dat ie nauwelijks veranderd is, hebben Fifa 06 nooit grondig gespeeld. De handelingssnelheid van de spelers is veel en veel beter en ook de reactiesnelheid en het gevoel van totale controle is veel hoger.

    Toch blijft PES in mijn optiek de koning wat betreft realisme. Maar FIFA 07 wordt wel een waardige kroonprins (Na al die jaren).
     
  7. MoBiLe SuiT

    MoBiLe SuiT Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    spelers bewege wel realistisch en de keeper maakt soms van die mooie redingen maar ben bang dat je weer van die standard goals maakt
     
  8. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al met een omhaal gescoort.. dus en de gameplay snelheid is heel snel dus dat is beter vind ik.. ook vind ik het realistischer de mannetjes hoe ze aannemen en schieten gaat het tog richting de pes.kant.

    maar met een expander kan je resolutie omhoog schroeve hoe bdoel je dat?
    leg me uit hoe je dat doet zodat het nog iets mooier is?

    groete..
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
  10. mars15

    mars15 Guest

    Fifa demo op pc lijkt me geen maatmiddel voor de xbox 360 versie :)
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor maar ik vind hem nog steeds op 06 lijken .. gameplay is zooooo langzaam .. het duurt 4 sec voordat ze klaar zijn met aannemen .. dit is toch geen serieuze concurrentie voor PES6 mensen?
     
  12. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt sabzero.. en idd is het niet te vergelijken met de xbox360 die krijgt denk ik een geheel andere gameplay weer..
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ea kennende zijn het toch allemaal ports ;)
     
  14. basovich

    basovich Guest

    nu die pc demo er is, verwacht ik deze week eigenlijk wel de X360 demo.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    nee hoor :emo:
     
  16. erikvanrossem

    erikvanrossem Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Next-Gen komt toch ook later uit? Dus waarom zou er dan nu al een demo zijn? Niet dak het niet hoop natuurlijk ;-)
     
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik ben ook benieuwd naar de 360 versie. Het word geen port(zeggen ze bij EA) dus het kan alleen maar beter worden dan current gen. Maar het blijft EA, die kunnen je als geen andere lekker maken en vervolgens zwaar terleurstellen. We zullen zien, ik hoop dat ze nu in de buurt komen van pes, dan wordt Konami hopelijk ook een keer wakker. Want het lijkt alsof die ook niet veel moeite meer doen om pes echt te verbeteren.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja concurrentie is altijd goed, en de demo gaat ik zeker proberen

    maar om te zeggen dat pes nooit verbeterd wordt? Overgang van deeltje 4 naar deeltje 5 is anders erg groot(gameplay wise)...
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Komt omdat pes dicht in de buurt van perfectie komt :b:

    Tevens waar :)
     
  20. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies wat ik dacht :D PES Fanboy
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina