1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics-hoeren hiero:+

    Heb binnenkort mijn eigen systeem weer terug:
    E6600,P5B,7900GT en 2gb pc6400.

    Zal dan ook wat sreens posten.;)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we het posten van screenshots tot de andere thread beperken. :)
     
  3. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Mijn ouders gingen gister kijken voor nieuwe monitor. Dus ik ze geadviseerd dezelfde te nemen als die van mij, een Acer AL1916W. Ze zouden nog wel kijken.

    Komen ze terug met een ACER AL1914, niet Widescreen dus. Toen ik vroeg waarom ze die hadden gekozen zeiden ze:"De vekoper had deze geadviseerd omdat die een groter scherm is, en Widescreen is ook niet goed. Alles word opgerekt enzovoort. En deze was duurder dus dat is waarschijnlijk ook beter."

    Ik heb ze hard uitgelachen en ben daarna naar mijn mooie breedbeeld scherm gegaan.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is die verkoper klaarblijkelijk niet goed op de hoogte van de ontwikkelingen van PC games als het gaat om breedbeeldondersteuning. De meeste nieuwe games bieden gewoon native breedbeeld support, en in het geval ze het niet automatisch zelf doen is er bijna altijd slechts een simpele ini fix nodig om alsnog je gewenste resolutie/aspectratio te krijgen. Kijk hier voor een lijst met oplossingen voor tal van verschillende games :)

    @ TheProf82 : Mooie screen, gave effecten ook met die shadows idd :) Ben benieuwd naar meer screens, post ze maar in die andere thread ! :b:
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, maar, wat hebben ouderen die alleen een beetje internetter, nou aan een widescreen?
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik heb het bericht dan verkeerd geinterpreteerd....ik dacht dat zijn ouders voor een monitor voor hem gingen kijken. My bad :+

    Maar aan de andere kant, internetten/tekstverwerken/photoshoppen of weet ik veel wat je nog meer wilt doen gaat ook prima op een widescreen hoor. Ik heb der geen problemen mee in elk geval :)
     
  7. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik ben 17 en heb nog een jonger zusje die ook weleens wat op de PC doet... Ze wouden een mooie monitor, komen ze aan met een normale die zelfs nog duurder was.
     
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd naar jouw 3dmark06 score. Heb je dat al gedraaid? Zo nee, zou je dat kunnen draaien?(www.futuremark.com)

    Thx=D

    (offtopic, ik weet het)
     
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Jah is goed joh :). Zal gelijk ff downloaden.

    Moet je daarvoor trouwens al je andere programma's afsluiten?
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het beste resultaat wel ja.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Voor temporary files: Cinfigratiescherm -> internet opties -> bestanden verwijderen. Als je XP nederlands is iig.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Never mind, heb het al gefixed :)
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ff offtopic, weet anders niet waar ik het moet vragen. maar is er een mp demp (online) voor command & conquer, liefst red alert 2 maar generals mag ook. heb gezocht maar kon niks vinden :mad:
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Hoewel ik nu al een super computer heb kom ik toch nog ff met een vraag: ik heb het moederbord Asus P5B. Daar zag ik naast mijnRAM geheugen nog 2 vrije slots zitten waar RAM geheugen in kan. De kleur is alleen groen IPV geel. Is het mogelijk om nog 2 RAM geheugen balkjes te plaatsen?

    EDIT: nog een vraag: Ik heb me oude printer aan gesloten op mijn nieuwe PC. Nu wil ik de drivers weer installeren. Hij vind alleen me printer niet. De PC zelf vind de Printer wel. Wat kan het zijn?
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je 4GB?8) 8)
     
  16. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hier kan je nog 2 reepjes in stoppen.

    Ze hebben de kleuren om te zien waar je ze in moet douwen om dualchannel te laten werken.

    (Heb zelfde bordje)
     
  17. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Nu nog niet.. maar later als deze PC wat ouder word. Of als ik het geld heb alvast inbouwen.. Wie weet.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar zie ik het nut nog zo 1, 2, 3 niet van in :9

    Ik had ook 4GB in me kast hangen, maar ik heb de helft kunnen verkopen. Was totáál niet nodig, en 2 GB DDR2 PC 6400 is al meer dan zat nu... toch ?
     
  19. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    4GB is totaal nutteloos. 1GB is bijna altijd genoeg, 2GB zeker. 4GB voegt niets toe, en tegen de tijd dat 4Gb nuttig is, is deze vorm van DDR2 al zo erg verouderd dat je een totaal nieuwe pc nodig hebt. Ik raad het ten zeerste af.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ja zoals ik zeg voor nu. Maar later... wil gewoon weten of het kan. Het eerste wat ik nu zou vervangen zou namelijk 3d Kaart zijn. Maar dat is ook nog niet nodig.

    Maarruh ik heb 3dMark gedraait. Wat een enorm mooie filmpjes zeg. Als ze nog eens een game maken die ook zo mooi zijn. Heerlijk.

    Dit zijn mijn Scores:

    5784 3dmarks
    SM2.0 score: 2202
    HDR/SM3.0 score 2508
    CPU Score:2103

    Bij Filmpje 3 ging hij wel in een keer heel erg haperen. Mischien gebeurde er toen net iets op mijn PC ofzo. Was toen namelijk in een keer 0-1 FPS.
    Maar is het wel een goede score?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina