Saints Row: Technische problemen/bugs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 3 sep 2006.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Er loopt al een thread over technische problemen met het spel. Heb je thread dus samengevoegd met de bestaande thread. :)
     
  2. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat dus bij een missie :mad: telkens weer.
     
  3. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    dat lijkt me pas egt f*ckd :{
     
  4. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn ik zag na paar uur rond rijden op zoek naar auto's eindelijk een Escolade ik druk op RB op de beeld precies naar te voren te krijgen verdwijnt dat ding voor me neus!!! werd helemaal gek:9

    Vastloper, ik werd gefokt doort vastlopers dat wil je niet weten en NEE er zit geen klein krasje erop!
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoe ben je met hun in contact gekomen dan?
     
  6. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    was net ff aant gamen en dan ree ik op de snelweg en werd de weg ineens zwart :confused: .. maar na een paar seconden was het weer weg..


    Egt vaag als ik iets heb van vastlopen of lag of iets dergelijks is het op de snelweg.. maar gelukkig duurt het maar paar seconden
     
  7. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan dus de laatste missie van los carnalas niet doen heb alles gedaan alleen als ik in het missie rondje sta en druk op y loopt ie vast telkens weer kut zooi. iemand een opplossing??
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het gewoon aan mij gevraagd. Want ze zijn nieuwsgierig hoe het komt. Eerst afwachten of het echter wel helpt.
     
  9. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    DE OPLOSSING

    ahh Ik kan niet wachten tot de patch uitkomt dan gwn normaal kunnen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2006
  10. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat op sommige dagen dat alleen maar dezelfde auto`s rondrijden? Naja nu overdrijf ik een beetje, maar af en toe zie ik veel te veel dezelfde auto`s. Weet niet of dit een bug/fout is, maar is wel raar!
     
  11. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik als ik bijvoorbeeld in een ziekenwagen rijdt en dan kom ik die opeens alsmaar tegen! Dat had ik ook vaak met GTA 3.
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt is geen bug of fout. Dit hoort gewoon. Als je in een bepaalde auto rijdt zie je steeds veel meer auto's in die stijl. Maar het is ook vaak buurt en tijd afhankelijk hoor.
     
  13. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is zown beetje al genoemd hier. Ben er ook een hoop tegen gekomen.
    Maar deze is echt irritant, dat mensen die je volgen niet in de auto willen stappen terwijl er toch echt plek is. Dat is in missies erg irritant en kan je ook nog is de kop kosten. Als de x360 niet zo duur was geweest ging hij al een paar keer het raam door :x
     
  14. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto waarin jij rijd vermenigvuldigd zichzelf ... en dat is dan bij de andere auto's niet het geval waardoor het lijkt of er alsmaar dezelfde auto's verschijnen.
     
  15. Dr Evil

    Dr Evil Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik kan maar iedere keer 4000 dollar bij me crib ophalen terwijl ik veel meer beschikbaar WTf is dat voor gekkigheid
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat word later wel meer denk ik... eerst kon ik ook maar 2000 ophalen, nu dus 4000...
     
  17. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit op 40% maar nog steeds 2000, van mij hadden ze wel mogen beginnen met 20.000. Die ene keer dat ik nu bij me crib komt zit me kluis altijd vol!
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij mij zat ik al op 4000 toen ik rond de 25/30% had :{ (nu zit ik rond de 40)
     
  19. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee,ik heb dit ook gehad is echt irritant en hijs ook al een paar keer vast gelopen elke keer als ik eenm issie heb gedaan save ik gelijk...

    En heb jij mischien Saints Row ook uit de bundel van xbox 360+S.Row?
     
  20. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je geld gaat pas omhoog als je een nieuwe crib erbij krijgt geloof ik... Ik had namelijk heel lang 1 crib (tot 50%) toen ineens ging het omhoog bij meer cribs.

    Weet iemand wat je kunt doen als je saves niet op volgorde zitten en je je respect verliest bij elke save?
     

Deel Deze Pagina