Saint Row Slecht Voor Je 360 ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door prahladsingh, 13 sep 2006.

  1. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallow Gamers,

    Ik heb na het kopen van saint row alleen maar problemen met mijn 360.
    Als ik nu graw wil spelen loopt hij continue vast dit heb ik daarvoor nog nooit meegemaakt.
    En zelfs als ik graw in mijn 360 heb en ik start hem op dan vriest hij al bij het begin schermpje.
    Als ik dan besluit saint row te spelen doet alles het goed en geen problemen.
    Ook krijg ik nu op mijn 360 een rode 3 kwart circle of light te zien.

    Allemaal heel erg vaag nog meer mensen problemen hiermee?

    Gr..
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  2. saintsrowfan

    saintsrowfan Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , mijn 360 begint zo n raar geluid te maken en loopt vast als ik saints row speel.
     
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Bij mij doet hij het perfect. Bel microsoft zou ik zeggen.
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Die 3 Rode lampjes op je Ring of Light is niet best!
    Dan is er volgens mij iets mis met je Xbox 360 zelf.

    Saints Row loopt namelijk vloeiend bij mij. Speel het nu alweer een week intensief, en heb nog totaal geen last van vastlopers en dat soort verschijnselen gehad.
    Verder speelt hij andere spel ook nog gewoon zoals het hoort.
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Puur toeval, van een spelletje spelen gaat een console niet kapot hor... Ja uiteindelijk, van slijtage.
     
  6. ReaListiQ

    ReaListiQ Active Member

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    ik had hetzelfde geval, de oplossing is simpel, Microsoft bellen, en opsturen en je krijgt binnen 10 dagen je xbox gerapareed(Nieuwe) terug!
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    toeval bestaat.......heb nergens last van, saints row loopt heel soepel , de rest van de spellen ook.......

    die 3 rode lampjes betekent gewoon dat er iets mis is met je box zelf , word dan echt tijs om MS te bellen
     
  8. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Bij mij loopt saint row altijd wel minstens 1x vast tijdens een speelsessie.
    Dus het ligt echt aan het spel en bovendien komt er een raar geluid uit de dvd-drive, dat is dan meestal het teken dat hij gaat vastlopen.
    Hiervoor had ik nooit zoveel last van vastlopers.
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom zijn er dan meer mensen die nergens last van hebben dan mensen bij wie het spel problemen geeft?
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Het is dan een combinatie van het spel en de xbox zelf.
    Als je xbox soms als vastliep bij andere spelen dan heb je bij dit spel er extra last van, omdat hij natuurlijk constant moet laden.
    Misschien dat door het constant laden de lens sterk achteruit gaat en daardoor ook bij andere spellen slechter gaat werken. Het is dan een fout dat bij MS ligt.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2006
  11. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt het spel zeer regelmatig vast en heb daarvoor nog nooit gehad dat de xbox 360 met een ander spel vast liep. Vind het zeer irritant omdat je nu uit voorzorg na elk behaalde misse moet saven.

    Het meest komt het voor dat de auto waar ik in rij ineens verdwijnt en dat het spel wel verder gaat, maar ik niet uit de onzichtbare auto kan of kan bewegen. Daarnaast regelmatig bij en na filmpjes.
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    dat van die onzichtbare auto's vind ik echt heel erg grappig , zelf nog niet gehad maar de foto's zien er erg droog uit...:+
     
  13. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    De vastlopers ligt wel aan het spel maar dat xbox kapot zou gaan denkik niet, zou wel kunnen daar niet van maar denk dat niet.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb nooit problemen gehad met m'n box. Totdat ik saints speel. Paar x vastlopers gehad en heb het idee dat m'n box veel warmer wordt als ik saints speel dan een andere game.
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 liep nooit vast, kocht ik saints row en nu: Om het half uur een vastloper in saints row. Ook de meest bizzare bugs in het spel als de 360 heter wordt.Andere games nog niet gespeeld.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Toch maar beter misschien om nog even te wachten om een 360 te halen!
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    nu je het zegt, ik had eerst nooit problemen gehad met vastlopen. tot 3 dagen terug, is ie 1 X vast gelopen met saints row.
    ben paar uur later madden gaan spelen. liep ook vast, direct saints row erin gedaan en liep ie ook weer vast. maar eergister,gister en vandaag no problemo gehad, en ik had ook niet die 3 kwarten rood.. zal wel toeval geweest zijn(hoop ik)
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij sommige Strongholds ofzo loopt de game vaak vast. Misschien omdat er dan teveel moet gebeuren en de CPU/GPU/whatever te warm word. De case voelt iig warmer aan dan normaal. Wel klote, krijg gelukkig geen echte errors.
     
  19. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog geen problemen met saints row gehad en ik heb ff gekeken ik ging net graw spelen kijke of die dan ook vast lipe maar die loopt ook lkkr vloeiend net als alle andere spellen
     
  20. CaLyPsO

    CaLyPsO is Pro!

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    snap eigenlijk echt niet waarom ze het eerst niet even GOED testen voordat ze het uitgeven al ben je maar een klein beetje slim in bugs en je kan heel saintsrow hacken:lol: Die vastlopers is echt zo beginners achtig voor een spel. Hoe krijgen ze het voor elkaar
     

Deel Deze Pagina