1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Weer scheurtjes in DVD Saints Row

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 13 sep 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    de dvd zit gewoon kut, je hebt gewoon recht op een nieuwe
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer die scheurtjes ontstaan doordat het schijfje te strak in het doosje klemt, is er sprake van een fabricage fout. Net zoals met Call of Duty 2. :)
     
  3. AFCA Kleine

    AFCA Kleine "Live vanuit Mokum!"

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen.

    1) ja de dvd zit erg strak
    2) scheurtjes ontstaan toch door verkeerd uit doos halen (opzet of niet)

    dan de winkel........

    1) Ja barstjes kun je zien als een beschadiging
    2) Zolang het product naar behoren werkt is er geen sprake van garantie
    :cool: Het word in 97% vd gevallen toch gezien als gebruiksfout
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat ligt toch aan de Steelbook case en niet aan een fabricage fout.. lijkt mij. Ik heb ook het CoD2 doosje waar iedereen problemen mee had. Ik heb hem er al heel veel keer er in en er uit gehaald, en ik heb dat probleem niet. Je moet gewoon op dat ding drukken als je hem er in of er uit haalt. Maar eerlijk is eerlijk, die Steelbooks deugen niet.
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Is bij mij al 30x in en uit het steelbookje gegaan, zonder schade...
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje late reactie... los erin leggen?? toen ik mijn laaste kraskaart kocht van een jaar, had ik gewoon hoesje waar je spel ook in kan, houder voor cd, houder voor hoesje, alleen kwestie van de papiertjes in het doosje te verwisselen

    maar ik hou m in het gewone hoesje, heb geen problemen met de de cd
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had Call of Duty geloof ik net een week, en toen zag ik de eerste scheurtjes al ontstaan. Heb hier bij de rest van m'n gamescollectie nog nooit last mee gehad. De uitgever van CoD2 heeft het ook toegegeven dat er problemen waren met het doosje. Ze hadden zelfs de winkels op de hoogte gesteld van dit probleem. :) Heb toen een nieuw exemplaar gekregen, en die is wel goed.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Had jij zo'n doosje?

    [​IMG]

    En met een scheur bedoel je zoiets dat ik met zwart heb aangegeven?
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, zo'n doosje was het. Alleen liepen die scheuren bij mij door tot voorbij de zilveren ring. :eek:
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja het kan natuurlijk altijd maar ik heb inmiddels honderden, zoniet duizenden CD/DVD's open gemaakt, eruit gehaald en gebruikt. Nog nooit is er een CD/DVD kapot gegaan (nja weleens tegen de muur gegooit maar dat telt niet)
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat doosje heb ik nooit problemen gehad. Ik heb er al veel ervaring mee. De 1-disc DVD's van Universal zitten in dit soort doosjes. Als je de disc er in doet, moet je je niet op de disc drukken, maar op de klemmer. Als je dat doet kan er niks gebeuren. Het doosje is gewoon goed.
     
  12. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    De steelbox van saint row heeft een andere klemmer. Eentje die je niet kan indrukken in het midden zodat hij vanzelf eruit springt.
    De dvd van saint row moet je dus eruit trekken. En je moet iid heel hard trekken, hierbij is het onmogelijk dat je de dvd niet buigt. Ik heb het even getest met een driver cd van mijn printer.
    Ik realiseerde me nooit dat je hierdoor scheuren kon krijgen. Maar een tip als je ff een leeg cdtje pakt en hem een flink aantal keer erin en eruit haalt dan word de klemmer wat losser :thumbs:
     
  13. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad zo dat veel doosjes klemmen hebben die gewoonweg de cd vernielen!! Schandalig vind ik het maar daarnaast ligt het ook aan jezel,,, want je ziet zelf ook wel waneer je zo'n cd in een ander hoesje moet stoppen?? Ook een beetje dom van jezelf,,,
     
  14. C3LL-NL

    C3LL-NL Seriously easy goin'

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze graag strak, :D
     
  15. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij COD2 was er een fout in het pers-proces van de DVD's is mij verteld geworden. Het is dus niet zozeer de schuld van het hoesje ... maar de combinatie van stroever hoesje + fout in het pers-proces.

    Hoe het zit bij Saints Row weet ik echter niet.
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hey mensen van het luie leven. NewsFlash

    Mediamarkt Utrecht heeft deze week haar hele collectie Saints Row (steel) retour gestuurd naar de leverancier. Vanwege de vele klachten hebben ze eindelijk begrepen dat het een productiefoutje is, 1-0 voor mij beat that MM :b:
     
  17. smokehaze

    smokehaze Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij ook stuk gegaan gewoon een nieuwe gekregen
     
  18. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ff blij dat ik geen steelcase heb ;)
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb et nu ook alleen de cd doet het nog wel..
     

Deel Deze Pagina